Alla inlägg den 25 november 2009

Av Jennifer - 25 november 2009 19:27

Då var räkningarna betalade då! 5600:-.... Nu är det bara autogirobetalningarna kvar i slutet av månaden på hundförsäkringarna, hemförsäkringen och så den dumma mobilräkningen. Den här månaden var de fan räkningar på jaaaaa, 7000:- :( Varför ska man slita och jobba så hårt när man aldrig får några pengar kvar????


Fan heller! Sticker hem till bästaste brudarna nu! Då kanske den glada och positiva Jennifer dyker upp igen.

Av Jennifer - 25 november 2009 18:54

Trots en bra start på dagen med ett hårt ben och magpass + 15 minuters cykling + 20 minuters löpning så har dagen sugigt! Mitt humör har varit både högt och lågt - allmänt less på det mesta idag helt enkelt! Ringde till och med och skällde på mamma för ingenting alls. Snällt Jennifer, snällt.  Tänkte dra iväg och shoppa på eftermiddagen men pallade inte, var för grinig så jag skeeeeeeet i det! De ni! När jag struntar i att spendera pengar på kupolen då är det något allvarligt fel där uppe i huvudet.


Gick en vända här i stan och kikade runt lite på alla småbutikerna med heminredningsprylar istället men int fan hittade jag ngt heller. Eller jo kanske, en ljuslykta att ha utanför lägenheten på min lilla uteplats. Tycker det är så fint och mysigt med ljuslyktor, ute som inne.


Näää enda sättet jag kommer spendera pengar idag blir till att betala en massa räkningar....

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards