Alla inlägg den 6 november 2009

Av Jennifer - 6 november 2009 12:30

Då var den fina och vita snön borta då, tragiskt. Fast, i och för sig tycker jag att det kan räcka med om det blir snö i början av december men har det väl fallit lite snö så kan den lika gärna stanna kvar. Mysigare så ju!


Gårkvällen var rätt så chill när jag kom hem från jobbet. Umgicks och myste lite, sånt är alltid nice. Och den här dagen har börjat bra med ett pass på gymmet. Körde slut på axlar, triceps och mage! Har precis duschat och fixat till mig lite, ska alldeles strax knata upp till jobbet och göra några timmar. Och sen har jag inte en aning om vad som sker ikväll. Sånt som visar sig. Är öppen för det mesta. So, bring it on Cool


Puss

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards