Alla inlägg den 7 november 2009

Av Jennifer - 7 november 2009 01:20

Precis hemkommen från Lina! Har chillat, hamnat i paltkoma efter alldeles för mycket snask och garvat skiten ur mig! Tänk att det kan vara så skoj att bara vara fem brudar, nyktra dessutom. Alla med olika personligheter och starka viljor, sjukt kul! Lina, Moa, Christina, Jessika och så jag då förstås Glad 


Jessika och Christina: "-Vad väljer du: En rövare i poolen eller en polare i röven?"

Jag: "-En polare i röven såklart"  Hahahahahahaha


Och är man tjock och har glasögon - ja då ser man ut som en sköldpadda. Vilka jävla jämförelser man kan hitt på, haha! Heeeeeelt sjukt skoj iaf! Fan vad jag har saknat att bara hänga och vara. And of course - mjukisbrallorna var på, skööööööön T!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards