Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jennifer - 3 november 2009 22:08

Något som är "typiskt mig "är att prata innan jag tänker. Det är till viss del oerhört charmigt och ja, det är sån jag är helt enkelt. Under middagen idag så var favorit ämnet sex och samlevnad (favoriten i alla väder). Och jaaa, på något vis och vänster så tycks det alltid vara jag som börjar diskutera hej vilt, hehe. Idag tog jag upp en massa sexställningar, hur man lättast blir med barn, fördelar (eller nackdelar) med att stå på huvudet under själva sexakten osv. Vet inte om mina föräldrar alltid uppskattar mitt sätt att vara frispråkig på. Ett tag trodde jag nästan att pappa skulle sätta maten i halsen, hmm... Haha. Jag pratade så mycket att till och med broder Joel blev generad hahahahaha. Damn I'm good! Trots att dom alla blir generade så har jag nog aldrig sett mamma skratta så mycket som hon gör när jag väl sätter igång! Ibland är det faktiskt bra att bara tala och säga det första som ploppar upp i huvudet. Man lär bjuda lite på sig själv även fast det kan bli jävligt knasigt Tungan ute

Av Jennifer - 3 november 2009 21:47

Märker att bloggens inlägg går lite i "vågor". Ena dagen hiss och nästa dag diss. Men det är just för att mitt liv precis för stunden inte går särskilt jämnt, allt är upp och ned & fram och bak. Thats just the way it is. Så det kommer säkert vara en massa bitterfitta-inlägg där jag klagar ur mig. Men det är fruktansvärt skönt att bara skriva av sig och få vara underbart och härligt ärlig OCH rättfram!


Träningen går iaf bra och jag är inne på v.14 nu och det känns bra! Ökar vikterna på gymmet succesivt och  jag har satt upp mål för mig själv. Det är roligt att märka att kroppen klarar av allt mer och mer - tyngre och tyngre. Igår tränade jag rygg, biceps och mage och idag var det axlar och triceps. Direkt efter gymmet käkade jag middag hemma hos mamma och pappa. Köttfärslimpa, potatis och mammas goooda sås! Iof äter jag mest potatis, vet inte varför men jag bara älskar potatis! Är ungefär som Håkan med potatisskålen i filmen "Sunes Sommar". När magen var välfylld (överfylld!) och tjock så knatade jag och Trixie hem, jag snabbduschade och klädde på mig och följde sen med Joel till ishallen för att kika när A-laget spelade match. Drack Loka och snaskade på lite choklad (fem suuuuuuper goda geishabitar, mmmm!) och värmde mina iskalla händer och fötter. Dumma dumma hjärtfel! Tappar ju känseln i händer, fingrar, fötter och tår så fort det blir lite kallt... Att jag aldrig tycks vänja mig vid den där känslan. Det känns faktiskt lite otäckt varenda gång. Det är nästan som att det domnar bort och sen poff, så känner jag ingenting eller så sticker det obehagligt...




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards