Alla inlägg den 10 november 2009

Av Jennifer - 10 november 2009 21:01

Satt och kikade (kritiserade och ratade kanske man skulle kalla det för istället?) på bilden från det tidigare inlägget och kikar man noga på min vänstra arm så ser man ett blåmärke, alldeles ovanför armhålan typ. Det var bara ett av alla blåmärken jag hade sen senaste utgången, haha. Har fortfarande blåmärken kvar på låren och smalbenen sen dess, galet!

Av Jennifer - 10 november 2009 17:01

Rubriken säger allt - on again! Idag kändes träningen bättre och hela jag har varit mer lättsam i själen. Skönt! Tränade axlar och triceps samt sprang 30 minuter på morgonkvisten och efter det gick jag en 30 minuters rask promenad med hundarna. Sen fick jag axla rollen som hemmafru och städa av hela hemmet! Jag har dammsugit, torkat golven, dammtorkat, skurat handfat/toalett och hyllorna i badrummet, vattnat blommorna, gjort ren mikron, diskat och torkat kaklet osv. Effektiv är jag allt!


Idag är första gången på en heeeeel vecka som jag har rakt hår, galet skönt! Har inte kunnat ha annat än lockigt med tanke på vädret. När det väl är fuktigt ute eller regnar så går det bara inte att ha rakt hår för det blir fluffigt och lockigt på en gång! Det är verkligen a happy moment när jag kan gå utanför dörren och inse att håret inte krusedullar sig, haha.


Ska om en stund knata upp till jobbet, blir bara några timmar då jag tar Erikas kväll - 17.30-21.45. Efter det blir det bara hundpromenad och sen tror jag nog det får bli sängen. Är galet trött efter att ha gått upp tidigt imorse och försökt få iväg Joel som verkligen är en tuff jävel att "kicka igång" på morgonen...


  

Tagen för någon vecka sedan när jag shoppade med Joel och Melinda.

 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards