Alla inlägg under januari 2010

RAW

Av Jennifer - 25 januari 2010 22:19

Hahaha fy faaan vad Raw är bra! Speciellt Jason Rouse - han är gaaaalen! :P Oh my god! Nakenchock, yes sir! Humor som humor - it dosen't mather how you do it: just do it!

Av Jennifer - 24 januari 2010 20:56

Då har ännu en helg kommit och gått! Fredagen var bara jobb 8-21.45 Orkade inte med så mycket mer, var helt slut och allmänt depp bara. Hade iaf en bra dag på jobbet med Erika, jävla guldklimp det där alltså! :) Och på kvällskvisten var jag och brukaren på trav på Romme.


Igår blev det utgång! Jag, Moa, Joel och Melinda drog hem till ett glatt gäng på förfest och sen vidare på någon fest där det var rätt så dött. Vi försökte dock göra det skoj men ähh, it didn't work! Vi drog in till stan där jag och Moa drog in dom sista 40 minuterna på Bolanche för att shake some ass och neka sista minuten ragg sisodär tusentals gånger, hahahaha. Klockrent helt enkelt :P Mötte upp Joel och Melinda för lite fyllekäk och sen bar det av hemåt.


Var riktigt seg imorse och ville inte alls gå upp! Snoozade ett bra tag innan jag tog tag i dagen och studsade (sengångade) in i duschen och gick ut med hundarna innan jag drog till jobbet. Och det är på jobbet jag är just nu, gör ett 14 timmarspass. Är lite seg men värre än så är det inte. Ingen jobbig hangover med vare sig skallebank, kräkor eller illamående. Aaaaaaaah! :) Fast, jag ser dock lite sliten ut - men det kan ju även ha att göra med att jag helt enkelt inte orkat fixa till mig idag. Osminkad och blek, oplattat hår and so on. Ful som stryk men vad faaan gör vällan det! :P



Av Jennifer - 22 januari 2010 07:23

Gårdagen då... What to say? Blev inkallad på möte med cheferna för att diskutera huruvida schemat skulle bli att se ut under vårkanten. Nyheterna var vällan inte direkt jättepositiva för mig eller Isabelle (vi har delat på en tjänst under ett års tid). Det ska göras fyra heltidstjänster och dom är givetvis redan upptagna av mina arbetskamrater. Så, den femte tjänsten som har funnits ska helt tas bort vilket innebär att min schemarad försvinner, likaså Isabelles.... Kändes lite som att få en käftsmäll men samtidigt så var man inte lovad något och jag missunnar verkligen inte mina goa arbetskamrater att dom äntligen kan få varsin heltidstjänst! Men, om man får vara lite egoistisk så känns det lite sisodär... 1/3 upphör min tjänst och då har jag i princip ingenting, kommer väl stå kvar som timvikarie - men det ger ju inte tillräckligt med cash för att klara av allt ekonomiskt.... :( MEN, har jag tur så kan jag få ett två månaders vikariat, heltid. Får veta senast nästa fredag om det blir jag, Isabelle eller någon annan som får det då cheferna skulle intervjua lite folk i veckan... Jag hoppas verkligen jag får det för då står jag inte helt barskrapad en kort period. Samtidigt skulle det kännas så fel emot Isabelle om jag får tjänsten, och inte hon. Men jag får försöka tänka lite egoistiskt, fast det känns fel... Jag anser mig åtminstone ha goda chanser till att få vikariatet då jag verkligen ansträngt mig, alltid ställt upp och varit oerhört flexibel. Jag vet att cheferna uppskattar mig och mitt arbete, likaså arbetskamraterna och brukaren. Så, jag får väl bara hålla tummarna och gå som på nålar en vecka. En vecka. En heeeeel vecka.


Kände mig oerhört låg resten av dagen men det förbättrades så småningom då jag äntligen har klippt mig! Var 7,5 månad sen sist så det var välbehövt! Nu är pagen helt bortklippt och eftersom mitt hår var rätt så slitet så åkt mycket längd av med... Trist då jag vill ha långt hår men det är vällan bara att fortsätta spara. Nyklippt och dessutom nyfärgad. Joels tjej Melinda kom förbi och färgade håret på mig - så nu är det mörkbrunt igen. Skönt! Tack tack :)


När natten kom slapp jag dessutom vara ensam. Ibland vill man bara ha någon nära. Tack så mycket.


Gick upp rätt så tidigt idag så hundarna har fått en rejäl promenad. Nu ska jag bara packa ned lite frukt i väskan så sticker jag och jobbar 8-21.45

Av Jennifer - 21 januari 2010 23:20

Trött, orkelös och nedstämd....


Det har varit en lååååång och jobbig dag. What doesn't kill you makes you stronger. Om det nu stämmer så borde jag vara odödlig vid det här laget.


Tack och god natt

Av Jennifer - 20 januari 2010 22:36

Fy fan vilken grym film Snabba Cash är! I loved it! Och sen blir ju filmen inte direkt sämre när värsta hunken har huvudrollen med, oh my god säger jag bara! Den mannen, Joel Kinnaman, han är fan SNYGG oavsett om han har dreggel hängandes ur käften eller blod över ta mig fan hela huvudet! Hur lyckas han? Och hela hans utseende: han ser bra ut i backslick, rakad skalle, skägg - all of it! Vette faaaan alltså om man inte borde önska sig honom i julklapp av tomten hahahaha. Yes I know, jag låter som vilken fjortis brud som helst, men,  I just can't deny that he is hot!


                                   


Har du int sett filmen - do it! :)

Av Jennifer - 20 januari 2010 15:32

Fick till ett bra ben och magpass imorse! Någon galning på gymmet gör tydligen 270kg i benpress, damn! Själv pallar jag bara 80kg, hahahaha.  Well well, gick sen ut på en två timmars promenad så nu är mina ben dööööööaaaaaa! Härligt!


Ska strax iväg till Borlänge för att möta upp Moa! De blir käk och bio för oss den här eftermiddagen/kvällen och det kommer bli sjukt nice!

Av Jennifer - 19 januari 2010 22:36

Gårdagen försvann i ett naffs! Jobbade 8-17.30 tillsammans med mitt hjärtegull Erika, direkt efter det ut på promenad med trevligt sällskap och sen hängde jag lite med en polare från gymmet. En riktigt social dag! :)


Idag har jag tränat axlar och triceps. Fick till ett grymt pass där jag pumpade skiten ur musklerna! Var alldeles stel efteråt, härligt! Har dessutom gått en massa promenader idag. Dels med hundarna och dels även med mänskligt sällskap, haha. Jag föredrar nog nästan mänskligt sällskap :P . Haft ett jobbigt telefonsamtal med som verkligen tog musten ur mig.... Så från att ha varit king of the world today till att vara ingenting...


Det är bara att ladda om batterierna. Imorgon är en ny dag och då ska jag och Moa ha en date där vi båda ska dreggla över Joel Kinnaman - de blir nice!


Puss och god natt

Av Jennifer - 17 januari 2010 23:04

Damn vad jag är grym! Tränade rygg och biceps nu ikväll med Joel och fy faaaaan vad härligt! Latsdrag med smalt grepp 55 kg och 10kg's hantel på biceps. Not bad, not bad at all!!!! Hade mer pump i biceps idag än i onsdags när jag körde det, förbannat bra! :) Joel tittade på mina armar från sidan och sa "jävlar vilka bitiga armar du har". Endorfinerna rusar runt i kroppen och gör mig happy!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards