Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Jennifer - 6 januari 2010 20:01

Jag är nypromenerad, nyduschad, nyäten och har precis placerat mig i soffan under täcket - härligt! Har tänkt ha en så slapp kväll som möjligt framför tv:n. Det enda jag har mer att göra för ikväll är att låta hundarna kissa en sista gång. Tror dessutom att det får blir en tidig kväll, för ovanlighetens skull. Jag har bestämt mig för att ligga i sängen innan 22, hoppas jag lyckas med det. :P





Av Jennifer - 6 januari 2010 16:30

Gymmade ben och mage imorse och jävlar vad tråkigt det var! Jag förstår verkligen varför folk inte kommer igång med att träna eller fortsätter vara ihärdig med sin träning. Saknas motivationen så känner man sig körd. Fucked. Jag hoppas verkligen min motivation kommer tillbaka snart - tillsvidare är det vällan bara att nöta på. Tänker inte ge upp iaf. Är alldeles för envis för det och vinnarskallen är alldeles för stor!


Har varit ute på två frusna promenader idag! Jag och hundarna var ute i 45 minuter på förmiddagen och några timmar senare gick jag själv ut på en timmes promenad. Damn vad kallt, -23 grader! Kroppen blir alldeles illröd av kylan så det ser ut som någon har smackat på en! Så en och annan käftsmäll har kylan gett mig idag. Vackert. Vantar är alltid ett måste för mig men idag åkte även mössan på! Och alla som känner mig vet att jag i princip aldrig använder mössa. It just don't fit me.


                           


Nu ska jag ut en sväng med hundarna och efter det tror jag bestämt att det får bli en lååååång och varm dusch för att värma upp kroppen. Sen får det banne mig vara slut på dagens hurtigheter.


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards