Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Jennifer - 11 januari 2010 22:34

Idag har jag städat undan julen. Tråkigt men samtidigt skönt. Mamma och Joel var supergulliga och åkte med alla julgrejjerna till förrådet eftersom jag har varit lite krasslig idag. Har känt mig tung och trött hela dagen. Inte ens 120 minuters promenaden piggade upp mig.... Så idag blev det inget gym för min del.... Känns dumt att träna när jag inte är 100%. Har huvudvärk, är täppt i näsan och kroppen känns öm och trött. Inga bra tecken... Så förutom att ha småplockat och städat lite här hemma idag så har jag bara slappat. Legat på soffan och försökt vila upp mig. Haft lite myspys med tända ljus och gosat med hundarna - heeeeeelt sjukt skönt!


Kikar just nu på något dejtingprogram (???) på 3:an, haha. Shit vilka brudar det finns där ute, hopplösa fall känns lite väl hårt att säga, men det är på gränsen. Man slutar aldrig att förvånas. Tror nästan jag ska kika på nästa veckas avsnitt - kul att se hur dom förändras och när dom får hjälp att bygga upp sig själva för att i slutändan kunna be able to fall in looooooooove :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards