Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jennifer - 10 januari 2010 22:38

Jobbat 8-17.30 idag med. Har vart en toppendag tillsammans med Erika verkligen! Brukaren var även på ett riktigt glatt humör så vi alla har skämtat och skrattat mest hela dagen lång :) Erika kom på en fundering idag vid matbordet att OM hon och jag skulle slåss - vem skulle vinna? Jävligt bra fundering tycker jag! Vi båda har väldigt mycket styrka och kraft... Jag tror nästan att det är 50/50 för vi kan bli stentokiga båda två haha. Det handlar nog bara om vem som får övertaget och bäst grepp. "Du är ju så jävla envis" sa Erika så det är möjligt att jag skulle vinna pga min envishet med ;)


Gick en 90 minuters powerwalk direkt efter jobbet och det var riktigt skönt! Men jag frös ju någe fruktansvärt mot slutet av promenaden... Har ju inga direkt "vettiga" kläder på mig. Mjukisbrallor (med leggins under som långkallingar haha), ett par halvtrasiga sneakers, linne, hoodtröja och min vinterjacka jag fick av jobbet + mössa och vantar. Känns inte som att det är det mest optimala att ha när det är mellan 18-25 minusgrader ute. Mer passande klädsel hade nog varit overall eller någe annat michelingubbeaktigt! :P Borde alltså införskaffa mig en michelingubbe outfit...


Resterande timmarna av kvällen har spenderats i soffan framför lite tv-kikandes och fruktgoffande. Men jag kan ju lätt lova att jag hellre goffat en feting chokladkaka. Jag tycker att frukt är förbannat gott men ingenting slår choklad, så äre bara! Undrar om det är inprogrammerat i kvinnors hjärnor att digga choklad? Jävligt dumt i sånt fall tycker jag. Nepp, nu ska jag tvätta bort sminket från fejjan och krypa till kojs. Känner att jag hade behövt en rejäl portion av skönhetssömn!


Puss och god natt



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards