Alla inlägg den 14 december 2009

Av Jennifer - 14 december 2009 23:45

Nyss hemkommen från gymmet. Stack dit med Joel för att fokusera på något annat och bli av med lite hjärnspöken. Träning har en positiv inverkan för både kropp och själ! Jag körde rygg och biceps och känner att musklerna har arbetat ordentligt. Tränade som vanligt både lats och korsryggen. Joel hjälpte mig med chins och jag blir bara starkare och starkare, mer uthållig! Och numera tar jag 50kg i latsdrag med smalt grepp, 3x12 gör jag. Börjar närma mig mitt tilltänkta mål när det gäller vikterna, men jag är ändå så långt ifrån. Det går åtminstone framåt - två steg framåt och inget tillbaka!


Tack för sällskapet bror! <3

Av Jennifer - 14 december 2009 20:33

Kände mig helt död imorse! Övervägde länge och väl om jag ens skulle gå upp ur sängen men till sist pallrade jag mig upp, fixade iordning mig och drog iväg på P-mötet. Resterande av dagen har varit rätt så seg. Var till frissan och klippte samt tunnade ur luggen. Egentligen hade jag en klipptid där idag på eftermiddagen men fick lov att avboka den pga jobb. Men Tea var så gullig och fixade till luggen på mig iaf, tack vännen! Sen hade jag heller inte råd att klippa mig den här gången, as always. Fan! Tror jag har avbokat klippningen tre eller fyra gånger nu. Har inte klippt mig sen början på juni... Well, shit happens. Det är inget jag dör av. Får satsa på en klippning i början av nästa år helt enkelt - vilket är snart :)


Passade på att städa av hemmet och ta en halvtimmes promenad med hundarna innan jag drog till jobbet vid 16. Och eftersom det inte regnade idag så torkade jag av golvet med, äntligen! Regniga dagar är helt enkelt meningslösa med att försöka hålla ordning på hemmet när man har tre små lortgrisar till hundar...


Blir pirrig i kroppen när jag tittar ut genom fönstret! SNÖ! Åååå vad jag hade velat varit ute i snön och kutat runt med hundarna nu eller gjort snöänglar så man får en massa snö innanför kläderna! Okey, snö innanför kläderna är ingenting att föredra men på något vis så känns det som när man var liten och hade snö överallt och ingenstans. Lite flashbacks från barndomen helt enkelt. :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards