Alla inlägg den 2 december 2009

Av Jennifer - 2 december 2009 23:45

Opeppad gick jag till gymmet imorse och inte kände jag mig någe mer pepp där. Jag körde iaf lite axlar och triceps. Bättre än inget. Gick sen ut på en rejäl skogspromenad med Ebba. Huuuur mysigt som helst! Vi var vällan ute en timme ungefär och knatade runt i skogen över stock och sten. Jag älskar att gå i skogen den här årstiden, när frosten slingrar sig runt träden, solen skiner och när ens utandning kan synas lite lätt i den kalla luften! Synd bara att allt det vita på marken fattades. Men i övrigt, wonderful!


         


Direkt efter det fick sig Daizy och Trixie en halvtimmes promenad. Dom såg så nöjda ut när dom studsade runt bredvid varandra. Trixie är inte lika snabb i benen som Daizy så hon nästintill hoppar fram för att hinna ikapp, haha. Och jag kan nog nu officiellt säga att Trixie äntligen är rumsren! Sist jag trodde hon var det och sa det öppet så gick hon nästan på direkten och pissade en stsoooor pöl på golvet mitt framför ögonen på mig (dessutom var vi på jobbet....) Men nu så, inget bakslag ännu! :)


Emma och Tobias kom förbi och hälsade på en sväng i eftermiddags! Fick se bilder på deras lille son Freddy, han var så liten och söt! Och jag kan tro att hans lilla tvillingsyster hade varit minst lika söt om hon hade varit i livet.... Livet är inte alltid så givmilt och rättvist... När föräldraparet hade varit här så drog jag och Veronika en snabbsväng till kupolen. Skönt att få komma iväg och göra någonting som inte direkt associeras med jobb eller träning haha. Tyvärr var inte humöret på topp hela tiden. Var helt enkelt lite för grinig. Bitterfitta, I know.


Nej nu blir det sängen om jag ska orka upp och jobba ett 14 timmarspass imorgon. Blir nog en rolig dag tillsammans med vikarien Malin!


Puss och god natt!

  

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards