Alla inlägg den 19 december 2009

Av Jennifer - 19 december 2009 23:32

Dags för lite bloggning nu igen, har hänt en massa verkligen! Både runt omkring mig och on the inside, går inte ens att förklara allt. Galet!


I onsdags var det iaf personalfesten i Sthlm och det var sjukt kul! Vi började dricka redan på bussen som gick vid 13.00 och fortsatte dricka tills hmm... 24 tiden sen kanske haha. Drack hur mycket som helst på festen - man tackar ju inte nej direkt när man blir bjuden titt som tätt, hihi. Festen och resan då: Det sades många roliga kommentarer, massa skratt, ännu mera glada miner, fjärilar i magen och nyfikenhet, dans på bord, närhet och knytning av nya kontakter, gemenskap samt alkohol, alkohol och ännu mera alkohol! Och som vanligt togs det någon rumpbild på mig, hahahaha. Men det var inte jag som började lyfta upp klänningen så på den punkten är jag oskyldig, haha! Tokiga människor det finns ;) Den där jävla röven att vara ivägen jämt, det är inte lätt när det är svårt :P Just det! Fick en lättare hjärnskakning med mig hem på köpet, härligt? Njaaaae! Busstoaletter är livsfarliga att gå på när bussen kör och man är onykter för fan! Eller så är det bara jag som inte har koll på allt oavsett om jag sitter eller står. Who knows. En jävla fest var det iaf trots skallebang!


Torsdagen var jobb mellan 13-21.45 Gick på julbord med brukaren på Haganäs och JÄVLAR vad mycket mat det fanns! Trodde magen skulle spricka och kläderna gå i tusen bitar - så fruktansvärt mätt blev jag av att smaka lite av i princip allt. Man lär ju passa på när det är gratis! Fanns en massa jag inte ätit förr - olika sorters laxar, strutskött, älgkött (blää) och massa mer som jag aldrig ens har velat testa som jag tvingade i mig. Sen dessertbordet då, shit! Åt så mycket att jag var mätt enda tills dagen efter, heeeeeela dagen....


Fredag som var igår, yes då tvättade jag lite, städade av hemmet, gymmade ben och mage and so on. Kvällningen erbjöd bara på skojigheter med snyggingarna Moa och Martina! Först lite fest hos lite trevliga människor och sen drog vi ut på reaggekväll på S2. Har inte varit till S2 på kanske två-tre år men fan, jag hade skoj - tacka vet jag sällskapet! Jag var inte ett dugg krogenklädd och kände mig ful, men ähh - jag drog på med smilandet och gjorde det bästa av situationen. :) Tyvärr fick jag en del småknott efter mig, pojkar i 18 årsåldern är inte direkt vad jag känner för. But hey, det är alltid kul med lite uppskattning. Sweet!


Todat it's saturday och jag har varit lite lätt bakis men mått bra endå. Den här dagen har jag bara låtit flyta på av sig självt. Inte ett enda måste eller krav, bara chill. Jag behövde en sån här dag och idag tog jag mig tiden! Varit ute i snön med hundarna och gått långpromenader, frusit låren och arslet av mig (läge att köpa på sig ett par långkalsonger kanske?) och jag har även drattat omkull på mitt iskalla arsel! Sjutton minusgrader kan få ens röv att kännas som ett gigantiskt isblock vill jag lova, haha. Var upp till familjen nu på kvällen och åt middag och drack vin, mysigt! Det är inte ofta jag umgås med min familj eller är dit och hälsar på så det var trevligt. En slapp och skön kväll i trevligt sällskap med en massa skratt! Var så härligt att höra mamma skratta så där som bara hon kan göra när hon verkligen är glad och nöjd! Det är bland det finaste som finns att veta att hon är glad <3 Sen spelade jag, Joel och hans kärlek Melinda lips och fan! Jag suger på alla spel som finns! Och dålig förlorare samt vinnare är jag med, fy fan! Så när jag vann i slutet så vägrade jag spela mer för jag ville gå ur allt med stoltheten i behåll, haha. Illa, I know...


Dagen till ära, den stora slappdagen så har jag inte brytt mig i utseendet ett dugg! Mjukisbrallorna is on, jag har gått osminkad hela dagen och håret är okammat och lockarna har stått åt alla håll och kanter. Sååå fucking skönt! Jag njuter av sådana dagar! Skit samma om jag inte ser så väldans fin ut - det är inte det som räknas alla gånger. Jag kan inte alltid vara till mitt yttersta. I am who I am :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards