Alla inlägg den 9 december 2009

Av Jennifer - 9 december 2009 23:42

Körde verkligen slut på ben och mage imorse på gymmet! Benen var alldeles skakis när jag gick därifrån. Skönt som bara den men samtidigt störande när benen känns som två slappa gummiband fast samtidig alldeles "uppumpade", haha. På eftermiddagen drog jag iväg en sväng till kupolen för att kika runt lite. Hittade på en massa fina kläder och mycket följde med mig hem dessutom, I can't help it. Shopp-a-holic symtomen riktigt rev och grävde innanför huden och jag blir alltid lika glad när jag hittar på någonting som jag verkligen vill ha och behöver (även om jag inte direkt behöver det för stunden...). Letade speciellt efter klänning att ha på mig på julfesten med jobbet i Stockholm den 16, hittade två klänningar som jag nu ska välja mellan. Just nu verkar den dyraste leda (jävla skit!). Den andra får jag nog lov att lämna tillbaka, om jag ska ha råd att äta och leva ett relativit normalt liv fram tills den 23 när nästa löning utdelas. Hittade även en massa, massa och åter igen en massa mer, of course. Lite av det ska jag ge mig själv i julklapp tror jag nog. För det är faktiskt mina julklappspengar jag i nuläget lever på, eller levde på rättare sagt. För dom är i princip helt slut nu, kaputt! Och några julklappar vill jag faktiskt ha... Jag tycker att jag förtjänar det, haha. Dom få julklapparna som ges bort till familjen är iaf välplanerade och nästintill klara. Jag och Joel har köpt gemensamt till Josefine. Jag och mamma delar på en klapp till Joel och vi tre barn går ihop och ger våra föräldrar en gemensam julklapp. Thats it. Vi håller det kort det här året med. Är det kris i ekonomierna så är det.


Annat då. Jo, sitter och drar fingrarna genom håret och är sjukt nöjd med färgningen, tack finaste Lina! Nu är det bara klippningen som fattas och den blir av på måndag. Då klipps  allt det slitna bort och även min page. Håret ska klippas upp och tunnas ur lite. Just nu är det galet tjockt! Jag har både tjocka och många hårstrån så inte så konstigt att det blir världens man runt huvudet på mig! Trots det så är jag tacksam över att jag har volym i håret så det inte bara hänger ner platt och stripigt. Men det ska bli väldans skönt att få bli av med en del uppe på skallen.


                                             


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards