Alla inlägg den 15 december 2009

Av Jennifer - 15 december 2009 23:16

Underbara underbara SNÖ! Har tagit mysiga vinterpromenader med hundarna idag och lekt med dom på fotbollsplanen som finns alldeles där jag bor. Jävlar vad vi kutade runt där allihopa och stackars lilla Trixie nådde inte ens över själva snön, haha. Dessutom har jag gjort den här snöperiodens första vurpor idag, hela två stycken! Ena riktigt pinsamma vurpor med - jag bara skrattade när jag föll. Fan är man klantig med så är man. Jag får bjuda på det helt enkelt :) Den första var en riktig höjdare, jag halkade i en liiiten kurva när jag gick med hundarna och jag gled liksom sisodär en-två meter på höften medans hundarna studsade runt bredvid mig alldeles lyckliga, hmm... Jag får verkligen hoppas på att ingen såg den, haha. Dumma dumma is som gömmer sig under all snö!


Var ut till vårdcentralen innan idag och tog lite prover osv, och jag har så förbannat ont i armvecket där venprovet togs. Hon lyckades spräcka blodkärlet på mig så jag har ett stooooort blåmärke där nu. Förstår inte hur man kan lyckas spräcka blodkärl på mig för jag har kanon bra vener och ådror. Enkla att hitta, synliga och lätta att sticka i. Jaja, hon kanske slant vad vet jag. Konstigt att jag fick så ont bara, känner mer av det här än vad jag gjorde av griseknoesprutans biverkning med "armont", haha. Sen på hemvägen hälsade jag på Emmelie en sväng, längesen hon och jag sågs! Vi bor i samma stad men sist vi träffades var vällan i oktober om jag minns rätt... Men det blir ju så när man har mycket för sig i livet med allt som är. Skönt att vänskapen alltid finns kvar trots ont om tid till att få ihop det. Direkt efter det kutade jag till gymmet för att träna axlar och triceps, göttmos! Och kvällen har jag faktiskt för ovanlighetens skull spenderat framför tv:en! Har tittat på Ugly Betty och sen Bridget Jones dagbok. Fy tusan vad charmig den filmen är samt hela Bridgets personlighet! Vet inte hur många gånger jag drog på smilbanden och skrattade! Det där är verkligen en feelgood film! Och jag tror nog att alla kvinnor kan känna igen sig i huvudkaraktären. Det finns en Bridget Jones i oss alla, innerst inne. :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards