Alla inlägg den 7 december 2009

Av Jennifer - 7 december 2009 23:45

Orkade inte engagera mig i att blogga igår, var lite för trött och sliten, hehe. Hade iaf en rolig utekväll i lördags! Thank you boys and girls! Som vanligt skulle jag spänna mina biceps och greja, haha. Antar att jag är impad över att mina biceps syns kanske. Jag vill ha stooooora muskler på armarna ju, måste fixa!


                                               



Söndagen var bakisdag och hängde med goaste brudarna. Vi gick ut och käkade pizza och hade sen filmmys på kvällen. Soft och skönt och oerhört välbehövt!


Idag har jag jobbat 8-21.45 och sen stack jag till gymmet med bästaste bror som äntligen kommit hem från tjejen! Saknar han när han är iväg, har ju ingen att tagga igång mot annars ju. Joel hjälpte mig göra chins och det gick riktigt bra! Jag både känner och märker av att min rygg har blivit starkare! Och Joel kände på mina latsmuskler och visst har dom blivit större (men det visste jag redan i och för sig) Skoj är de iaf och nu är jag lite mer taggad igen! Har känt mig lite off gällande träningen. Speciellt i förra veckan, hade ingen som helst motivation och min kropp kändes bara trött och tung... Antar att jag är sliten av all hårdträning jag har gjort samt en massa jobb och andra måsten. Min kropp och mitt sinne är alltid på G så det är kanske inte så konstigt att kroppen säger ifrån ibland...


Imorgon väntar jobb 8-17.30, sen hämta hårfärg hos frissan och gymma med Joel! Ska bli så skönt att färga håret den här veckan! Hoppas Lina kan göra det snart på mig - pallar inte den fula utväxten och att håret skiftar i rött. Vill ha mörkbruuuunt hår ju. Det passar mina gröna ögon så himla fint. :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards