Alla inlägg den 11 december 2009

Av Jennifer - 11 december 2009 23:45

Jobbat 8-21.45 idag. På det stora hela har det varit en bra dag med kupolen besök och luciamingel på chefernas nya kontor. Jätte mysigt mingel var det med cheferna, fler brukare och assistenter och dessutom en massa onyttigt att stoppa in i käften, ååååå! Ähh, är det fredag och dessutom luciahelg då jävlar får man goffa. Det är en värdig rättighet, haha. Var så himla skoj med för helt plötsligt dök Sissi upp, har inte sett henne sen maj när hon hade en gigantisk mage och då gick hem på mammaledighet. Men nu var hon så smaaaaal och på armen hade hon en liten lillskrutta! Blev nästan kär i henne trots allt dreggel och småkräkor. Det är något speciellt med barn! Självklart ville jag gosa med henne en stund!


                                             


Resten av kvällen har varit seg sen jag kom hem från jobbet. Kikade klart på Idol och yeeeeey att Erik vann! Har gillat honom från start! Direkt efter Idol skulle jag ut med hundarna men kunde inte hitta på nyckeln... Letade ett tag och tillslut så hittade jag på nyckeln i ytterdörren... Smidigt Jennifer! Speciellt med tanke på att grannen har lite folk hos sig med så bör man ju kanske inte glömma nycklar hängandes i dörren sådär vind för våg, haha.









Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards