Alla inlägg den 16 december 2009

Av Jennifer - 16 december 2009 11:20

Festblåsan är på, håret är lockigt, sminket är fixat och klart och spriten ska packas ned i väskan! Sen sticker jag och tre kollegor till Stockholm för lite julfest! I can't wait! :D

Av Jennifer - 16 december 2009 09:39

Alltså kan man vara mer klantig och ha mer otur än mig?? Jag var ute med hundarna nu på förmiddagen och tänkte passa på att gå till bankomaten och ta ut pengar för ikväll när jag ska på företags/personalfesten i Stockholm. Jag står vid bankomaten, tar fram kortet ur jackfickan (hade inte med mig hela plånboken, bara kortet...), precis då börjar Trixie krångla med att studsa i snön och snurra runt Ebba så jag ska tillrättavisa henne och pang så knäcks kortet på mitten - PÅ EBBA som hastigt och lustigt blev nyfiken på bankomatkortet... Jävla helvetes skit! Antar att kortet blev lite kallt i minusgraderna och att det enda som krävdes var ett litet "möte" så knäcktes det... Åååååååå! Bra Jennifer, bra! Inte för att jag hade särskilt mycket pengar att ta ut, but still. Nu lär jag ta ut pengar på banken och grejja tills jag får hem ett nytt kort, gaaaaah! Och hur lång tid tar inte ett nytt kort att få nu då, veckan innan jul liksom...



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards