Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jennifer - 8 december 2009 23:23

Ni vet alla dom här blondinskämten som finns? Jag är nog inte så mycket bättre än en sån där blåst blondin... Drog det här skämtet för Linda idag:


Brunetten: Vad används vacum till?

Blondinen: Jag vet inte men jag har det i huvudet.


Sen ställer jag en otroligt korkad, nej korkad är för snällt, BLÅST fråga till Linda...

Jag: Du, Linda. Vad är vacum för något?

Linda: Men Jennifer vet du inte vad vacum är?!

Jag: Neeeeej, eller, är det inte sånt här man använder till ballonger som man kan andas in så man pratar så där skojigt??! Det är kul!!!!!

Linda: Nej Jennifer... Det heter helium... (och värsta garvet)


Ååååå, hahahahaha! Ibland undrar jag om jag ens är född med en hjärna....


Av Jennifer - 8 december 2009 22:52

Jobbat 8-17.30 med Linda idag och det har varit någonting heeela dagen! Mot slutet av eftermiddagen var vi helt slut och brukaren likaså. Vissa dagar är verkligen fullspäckade. Och Linda idag då, knasbruttan! Två gånger idag har det hänt att det manliga könet har backat in i någonting när vi har varit i alldeles i närheten, i princip bakom (dom kanske försökte träffa oss??? Hmm, haha) och sista gången var det två fina och trevliga karlar. Jag tyckte vi skulle stanna kvar och snacka lite med dom och Linda väste helt plötsligt kåtslyna till mig och började asgarva, haha! Det var så klockrent! Så, så fort jag har ens blickat åt det manliga könet har hon viskat kåtslyna, den galningen. Haha, ja men det kanske stämmer in. Vad vet jag. Ingen kommentar på den punkten.


Stora ambitioner och prövningar idag: Jag skulle försöka äta blodpudding till lunch, men fyyyyy. Det är verkligen ingen hit hos mig, men det är ju billigt käk, så. Skam den som ger sig! Jag fick ner allt jag hade lagt upp på tallriken utan ett endaste kräkljud, imponerande! Men det var allt bra nära när Linda började detaljerat berätta vad blodpuddingen är gjord på och en massa annat snusk..... Och precis när jag hade två tuggor kvar som jag verkligen fick lov att trycka i mig så "slant" den ena biten ner på tallriken igen så schwooopp så var de lingonsylt ööööverallt - och speciellt på min vita topp, greeeat! Fick bort alla fläckar iaf men det kändes så oerhört klumpigt! Linda och brukaren bara tittade på mig och skrattade.... Jag fick helt enkelt bjuda lite på mig själv haha :P


Kvällen har ägnats åt dammsugning, hundpromenader och en sväng på gymmet tillsammans med Joel. Jag körde axlar och triceps och det kändes bra, riktigt bra. Körde verkligen slut på musklerna, var heeeeeelt slut. Skönt!


Nu blir det nog hopp i sängen i ett försök till sömn. Är inte ett dugg trött men kan kanske vara bra för mig att bara ligga ner och slappna av. Men jag vill inte sova ensam, vill ha sällskap. Mycket mysigare!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards