Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Jennifer - 20 januari 2008 19:51

Vet inte vad jag hade gjort utan Mia! Vi har våra duster ibland, men ingenting kan skilja oss åt. Vet inte hur många gånger vi ringt varandra med gråten i halsen och i samtalets slut så skrattar vi bara åt varandras olycka och livet går vidare. Mia är en sån vän som jag kan vara mig själv med! Jag kan se hur ful ut som helst, dansa/studsa naken framför henne utan att skämmas - ja allt! När jag är med henne känns ingenting omöjligt! :D Och tillsammans med Per är vi den bästa trion någonsin!



Av Jennifer - 20 januari 2008 13:50

HAR DU..
För många vänner: Nej. Har några riktigt bra vänner, många kompisar
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Yes. Men tonar det nu förtiden, då slipper jag utväxten ;)

Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej, har bara i öronen. 6st sammanlagt. Men funderar på att piecera ena ögonbrynet. Får se hur det blir. :P
Egen dator: Neeeej...
Gjort bort dig rejält: Every single day! ;)
Bra självförtroende: Njaaa.... Det ligger nog mer på minus...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaaaa, till Per <3
Varit kär: Ja. I'm in Love!
Dumpat någon: Nej, jag är den som blir dumpad mer. haha

HUR..
Går du: snabbt. Försöker alltid springa ifrån mig själv. :P
Svarar du i telefonen: "Aaa, det är Jennifer", "Hallå" eller "Mahalo!"
Fördriver du tiden: Gör sådant jag är bra på. :P
Mycket pengar har du: Är fattig som en kyrkråtta... :S
Tjänar du pengar: Njaaae, ibland när jag väl har tid och engagemang till att jobba. Studierna upptar mycket tid.
Bäddar du sängen: Bäddar den dagligen, om inte Per gjort det.
Ofta diskar du: Jadu, varje dag i princip...
Ofta städar du: Någon gång i veckan.
Många stör du dig på: Oh my god! Orkar inte räkna...
Ofta träffar du din familj: Dagligen
Mycket äter du: HAHA! Oftast så blir det nog för mycket.. ;) Mat är gott!

ÄR DU..
Förstående: Ja, det tycker jag
Osäker: Kan vara det i många situationer...
Intressant: Det tror jag nog. ;)
Hungrig: Haha! För hungrig. :P
Smart: Ehh... Pass! ;)
Barnslig: Nej. Men har barnasinnet kvar :D
Rolig: Jaaaaa! Jag är allas favorit pajas! Mahahaha
Pratglad: Oerhört mycket!
Hälsosam: Relativt hälsosam. :)
Arg: Inte för tillfället. Men blir lätt arg... :P
Ledsen: Nej, inte det heller just nu. Men blir lätt ledsen i ögat...
Pålitlig: Ja, det anser jag att jag är.
Positiv: Kan vara. Är en liten blanding av positivitet och negativitet. :P
Bra på att ge komplimanger: Hyffsad. Säger iaf vad jag tycker :D
Bra på att få komplimanger: Hmm.... Pass.... Försöker bli bättre på det...

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik

Av Jennifer - 20 januari 2008 13:35

Det var verkligen mysigt och skönt att ta en promenad i solen! Vi gick en bra vända och Daizy fick springa lös. Sen gick vi till en fotbollsplan där vi även släppte Ebba och tränade med henne (genom bus och lek). Hon lyssnade riktigt bra på hit och våran vissling när hon ska komma. :)


Nu har jag precis käkat en fruktsallad! :D Och något som är riktigt gott att ha på som jag kan tipsa er om, det är kanel. Supergott att strö på lite sånt över fruktsalladen! Mmmmm! :D

Av Jennifer - 20 januari 2008 11:54

Ute lyser solen och jag är på ett strålande humör! :D

Är första gången på läääääääääänge som jag kan ha håret rakt! För så fort det är det minsta fuktigt ute eller regnar osv så POFF, blir mitt hår lockigt! Men nu är det rakt och snyggt! ;)


Jag och Per ska strax ut i solen och promenera med vovvarna. Dom ligger just nu i soffan och myser med varandra. Så söta tillsammans! :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards