Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Jennifer - 21 januari 2008 18:12

Har nu suttit och pluggat sen klockan ett och har inte kommit halvägs ännu! SUCK! Har försökt skriva anteckningar över allt jag läst hittils, men upptäckte att det blir alldeles för mycket att skriva.. Så, för en timme sedan var jag iväg och handlade sex olika överstrykningspennor som jag duttar runt med i hela boken. :P Tror att det kommer gå bättre nu då jag läser samtidigt som jag stryker över det jag anser viktigt (vilket är var och varannan mening). Ska fortsätta plugga nu och om en stund blir de krubb då Per lagar mat! :D Skönt att slippa matlagningen. Hehe.


Sen blir det tillsyn av marsvinen, och när jag kommer hem så blir det ännu mer plugga. Mina ögon kommer vara stora som tefat efter all läsning! :P

Av Jennifer - 21 januari 2008 12:38

Jag måste verklgien sätta igång med pluggningen nu! Har hela 4 kapitel att läsa: cirkulationsorganen, sjukdomar i cirkulationsorganen, andningsorganen och sjukdomar i andningsorganen! Läste igenom allt igår kväll och hade en grym huvudvärk efter det.... På onsdag har jag prov i allt detta och jag känner mig stressad och ångestfylld! Är inte bra på prov, och jag läser och läser, men ingenting vill fastna i min luddiga hjärna! :S


Ibland undrar jag varför jag ens skulle börja studera till undersköterska. Jag passar nog bättre som hemmafru! Haha.

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards