Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Jennifer - 19 januari 2008 21:24

FAVORIT
Färg: Svart, gul, grön, röd, blå m.fl :D
Plats: Där jag känner mig trygg
Film: För många. :P
Djur: Hund, katt, marsvin, häst
Affär: Där snygga kläder finns! ;) Gina Tricot, Wear It, Vero Moda m.fl
Serie: Ugly Betty, Desperate Housewifes, Grey's Anatomy, CSI och massa mer!
Skor: MÄNGDER! Ballerina, stövlar, sneakers m.fl


BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Ja , flera gånger om dagen.
Gnälla: Haha. Skyldig. :P
Skrika: Händer väl lite då och då. Mahahaha
Sova: It feels good!
Drömma mardrömmar: Nja, ibland... :S
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är


NÄR..
Åt du senast: Det var ett tag sedan...
Var du på konsert senast: Ehh..... Minneslucka!
Köpte du något senast: Igår, på Konsum :P
Svor du senast: Svär mest hela tiden. hehe. :P
Sjöng du senast: Nyss, på ett ungefär. Sjunger nästan alltid :D
Klagade du senast: Hmm... Var faktiskt ett bra tag sedan - ovanligt! ;)
Är det sommar: Nej... Men "snart", kan man säga :)

VEM..
Saknar du: Många! Mest min mormor...
Rörde dig sist: Per
Kysste dig sist: Per
Gjorde dig riktigt glad senast: Mia <3
Fick du sms från senast: Petter

Av Jennifer - 19 januari 2008 12:38

Då är den här veckans träningspass klara!

Har sammanlagt cyklat 10 mil (2mil per gång) och gjort situps varannan dag. Varit ute och gått osv. Kanske jag äntligen börjar komma igång igen? ;)


I förra veckan så cyklade jag sammanlagt 6 mil - det var min startvecka. Nu kör jag bara på, hårdträning ska det bli! Ska även börja gymma igen (även fast jag inte vill...) och sen borde jag även simma. Huvudsaken är att jag rör på fläsket! ;)


Och ngt som är riktigt kul, det är att min kondition fortfarande är kvar trots alla uppehållen pga ont i knäna (de hoppar ur led). Wiiiiiiiiiiiii! :D

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards