Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Jennifer - 10 januari 2008 16:38

Är alldeles luddig och mosig i huvudet efter allt tänkande och skrivandes! Känns inte som att jag kommer någon vart - är fortfarande på inledning/bakgrund. Detta med kultur är verkligen inte min grej... Suck!


Blöt om fötterna är jag också efter Daizys promenad i slasket. Känns inte som någon ideé att byta strumpor ännu heller eftersom jag ska ut med lilla Ebba vilken minut som helst och slaska runt... Önskar verkligen att all slask och snö kunde försvinna från vägarna nu, annars måste jag köpa gummistövlar!


Dags att käka en banan - fylla på med lite energi. :)


Av Jennifer - 10 januari 2008 11:11

Har precis satt mig här framför datorn för att käka en macka och två kiwisar. Har haft fullt sjå på morgonen med en busig Ebba! Sen blir det inte bättre heller när "storayster" Daizy sätter igång och för att inte tala om vilda Zelma som fick tokryck och började hänga i gardinerna! Kan tillägga att jag cyklade på min spinningcykel samtidigt som jag försökte hålla ordning på alla tre! Var inte det lättaste, kändes mer som att jag fick hoppa på och av cykeln mer än att trampa! Haha. Men jag cyklade mina två mil iaf.


Idag känns som en jobbig dag. Jag måste skriva en massa på min examinationsuppgift. Skrev en hel del igår, men har MASSOR kvar! Alla i klassen fick iaf tills på måndag med att lämna in den, så jag har lite mer tid på mig. Men ändå. Vi ska skriva om ett möte i vården med någon från en annan kultur. Jag är inte mycket för olika kulturer osv, visste knappt ens vad kultur var innan den här kursen (knappt jag vet det nu heller) så det är riktigt körigt just nu... Sen borde jag städa åt marsvinen, men tror inte det hinns med idag... Det går ingen nöd på dem om jag väntar tills imorgon eller på lördag - men har för vana att alltid städa på torsdagar: då är det fräscht till helgen och jag slipper städa åt dem på just helgen. Mycket fiffigt. :P


Lär sätta igång med allt nu. Orka?

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards