Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Jennifer - 1 januari 2008 22:35

Nytt år - nya tag!


Börjar med att skriva lite kort om de sista dagarna på år 2007.

Eftersom Per var bortrest för att hälsa på sin familj i Halmstad har jag passat på att umgås mycket med omtyckta vänner. Mycket trevligt!!!!! Tack Veronika, Mia och Lina för trevligt sällskap. :) Den 28/12 kom äntligen Per hem! Han överaskade mig genom att komma hem tidigare än väntat, och i ena handen hade han blommor åt mig! Det var 9 röda rosor (åtta små och en stor). Den enkla och romantiska förklaringen till varför det var 9 rosor var eftersom vi varit ifrån varandra i 9 dygn! Hur sött är inte det? :D Dagen spenderades med att mysa en massa och öppna varandras julklappar! *lycka*. :) Jag fick en del skojiga saker, mycket nöjd.  :) Hela helgen gick åt att mysa och vara varandra nära kan man säga! :P


Sen igår, sista dagen på året var vi en sväng till kupolen med broder och fader för att kika på lite kläder. Jag hittade två halternecklinnen på rean. ;) Eftermiddagen slöade vi mest på, och sen på kvällen bestämde vi oss för att laga god middag och ha en mysig hemmakväll för att sedan skjuta upp raketer och kika på allt fyrverkeri vid 12-slaget. Planerna var egentligen festa, men allt blir inte som man tänkt sig alltid... Men tur att vi stannade hemma ändå, jag har en ögoninfektion som gör ont och mitt öga var alldeles rött och svullet - inte så skoj att festa då kanske. Hehe.  Daizy och Zelma var lugna hela kvällen - skönt! Daizy är inte rädd för fyrverkeri eller åska mm. Vi kan även skjuta raketer/smällare när vi har med henne ute, trygg liten vovve det där. :)


IDAG, 1 januari 2008:

Tog en ordentlig sovmorgon och har ätit middag med mor,far och broder Joel i huset. Laxpudding - mums! Magen är fortfarande som en stor ballong efter all mat jag proppat ned i kaggen. ;) Per gjorde nyss varsin milkshake åt oss - så den sitter jag och häver i mig med. Hihi. Vi ska om en stund kika på film och mysa. :) Jag ska först hoppa in i duschen och sen skölja mitt infekterade öga - som idag ser mycket bättre ut idag! Imorgon borde jag kunna kladda på lite mascara så jag känner mig tjusig igen! :D


Gott Nytt på er alla som läser min blogg! Hoppas ni får ett bra år med många övveraskningar (positiva)!

Kramar

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards