Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Jennifer - 11 januari 2008 11:16

Sitter här idag igen och käkar en macka och två kiwisar. :P Dricker även en kopp te och sen har jag en halvliters vattenflaska beredd att intas. Jag försöker se till att äta rätt, äta tre mål om dagen (sen även mellanmål med förståss). Brukar annars kanske bara äta 1 mål om dagen - och det är inte bra vare sig för kroppen eller om man vill minska i vikt.


Ska strax sminka mig och sen lägga in tvätt i maskinerna. Sen är planerna att plocka undan alla julsaker, byta gardiner osv. SEN det viktigaste av allt är att jag pluggar på som en tok med min examination. Blev klar med inledning/bakgrunden igår och har gjort en frågeställning, och hann precis börja med resultatet innan jag vart alldeles för trött (klockan var då efter 12...)


Har iaf bestämt mig för att inte plugga något nu ikväll - det är ju fredag och då ska man vara ledig. ;)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards