Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Jennifer - 28 januari 2008 22:42

Igårkväll födde KizBaz Baby Jane sin kull! Den stolta fadern är Tirlittanin Duddits (första kullen efter honom). Det blev hela fem bebisar och inte undra på det då Jane var sanslöst tjock under dräktigheten!

 2 brindlehonor, 1 tort&white hane och 2 brindlehanar blev det.


Tort&white hanen står under standby då jag vill se hur han utvecklas. I nuläget ser han riktgit fin ut! Den ena honan står också som standby. Resterande tre krabater är till salu. :) Om någon är intresserad av de två jag har på standby - tveka inte att maila!  Enskilda bilder på de små knytena kommer då de förhoppningsvis är lite stillsammare. Fota abybebbar är ingen lätt match! ;)


Kommer i dagarna gå igenom mina avelsdjur och försöka fundera ut vilka som ska säljas. Känner att det är mycket med både heltidsstudier, små tappra försök att hinna/orka med att jobba, hårdträna, den sjuka katten, valpen och alla marsvinen. Så en liiiiten minskning på marsvinen ska jag försöka med. Det är aldrig kul att sålla bland ens djur, men ibland är det dock välbehövt... Så är det någon som är intresserad av vad jag kan tänka mig att sälja: maila mig! Vill att dessa djur jag säljer ska fortsätta gå i avel, eller börja användas i avel då det är mycket bra linjer på dem alla!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards