Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Jennifer - 22 januari 2008 18:50

En låt som har fastnat i mitt huvud är Natasha Bedingfield - Soulmate.


Går och nynnar och sjunger på den mest hela tiden, och det låter riktigt tjusigt när jag sjunger den med - alltid en fördel! ;)


Så, ge den en chans: ladda hem och lyssna på den :)

Av Jennifer - 22 januari 2008 18:36

Jag tycker faktiskt jag är ruskigt duktig som pluggat en massa! Och jag tror faktiskt att det lönar sig, iaf lite. :)


Jag har nu lärt mig lilla och stora kretsloppet i hjärtat och jag börjar få ett liiiitet humm om vad allt heter i hjärtat - nu ska jag bara lära mig dess placeringar... Sen ahr vi då andningsorganen mm... Där börjar jag få in vad allt heter och sitter, men det svårt. Min hjärna är för trög för att studera! HAHA. Jag är iaf en liten bit på väg, men detta är inte ens hälften av vad vi SKA KUNNA imorgon! :S Jag ska kunna sjukdomar, symptom, behandling, medecinering  i både andningsorganen och cirkulationsorganen... Hur tufft som helst!  :S



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards