Direktlänk till inlägg 20 januari 2008

Mer smått och gott

Av Jennifer - 20 januari 2008 13:50

HAR DU..
För många vänner: Nej. Har några riktigt bra vänner, många kompisar
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Yes. Men tonar det nu förtiden, då slipper jag utväxten ;)

Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej, har bara i öronen. 6st sammanlagt. Men funderar på att piecera ena ögonbrynet. Får se hur det blir. :P
Egen dator: Neeeej...
Gjort bort dig rejält: Every single day! ;)
Bra självförtroende: Njaaa.... Det ligger nog mer på minus...
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaaaa, till Per <3
Varit kär: Ja. I'm in Love!
Dumpat någon: Nej, jag är den som blir dumpad mer. haha

HUR..
Går du: snabbt. Försöker alltid springa ifrån mig själv. :P
Svarar du i telefonen: "Aaa, det är Jennifer", "Hallå" eller "Mahalo!"
Fördriver du tiden: Gör sådant jag är bra på. :P
Mycket pengar har du: Är fattig som en kyrkråtta... :S
Tjänar du pengar: Njaaae, ibland när jag väl har tid och engagemang till att jobba. Studierna upptar mycket tid.
Bäddar du sängen: Bäddar den dagligen, om inte Per gjort det.
Ofta diskar du: Jadu, varje dag i princip...
Ofta städar du: Någon gång i veckan.
Många stör du dig på: Oh my god! Orkar inte räkna...
Ofta träffar du din familj: Dagligen
Mycket äter du: HAHA! Oftast så blir det nog för mycket.. ;) Mat är gott!

ÄR DU..
Förstående: Ja, det tycker jag
Osäker: Kan vara det i många situationer...
Intressant: Det tror jag nog. ;)
Hungrig: Haha! För hungrig. :P
Smart: Ehh... Pass! ;)
Barnslig: Nej. Men har barnasinnet kvar :D
Rolig: Jaaaaa! Jag är allas favorit pajas! Mahahaha
Pratglad: Oerhört mycket!
Hälsosam: Relativt hälsosam. :)
Arg: Inte för tillfället. Men blir lätt arg... :P
Ledsen: Nej, inte det heller just nu. Men blir lätt ledsen i ögat...
Pålitlig: Ja, det anser jag att jag är.
Positiv: Kan vara. Är en liten blanding av positivitet och negativitet. :P
Bra på att ge komplimanger: Hyffsad. Säger iaf vad jag tycker :D
Bra på att få komplimanger: Hmm.... Pass.... Försöker bli bättre på det...

VÄLJ
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: Musik

 
 
cecilia

cecilia

20 januari 2008 22:56

gör det något om jag snor din lista?..du brukar inte säga något men jag frågar en då för säkerhet skull..tycker dina listor är så bra..

//kram

http://stea.bloggargratis.se

 
Ingen bild

Jennifer

20 januari 2008 23:10

Sno på du bara :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards