Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Jennifer - 18 januari 2008 22:33

V.3, Din födelsedag


  • När fyller du år?   23/3, jag är en riktig vädur! ;)


  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?   21 år :)


  • Hur brukar du fira din födelsedag?   Oftast med min familj. Men sedan följs det åt umgänge med kompisar och fest ;)  


  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?   Hmm... En till fransk bulldogg? *skrattar* Nääädå, det får vi vänta ett par år till med, innan vi skaffar oss en tredje vovve. ;) men. Tjaaa... Pengar och överraskningar. :)


  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?   Fick mycket fint! En sak som jag är riktigt glad åt är iaf mitt guld J som jag fick av mamma (och pappa?)! Sen fick jag jäkligt bra av Per med, speciellt presentkortet på Gina Tricot på 600:- :P

Av Jennifer - 18 januari 2008 22:21

Jag måste erkänna att jag inte är särkilt förjust i detta programmet, men jag har blivit fast! Haha. Jag tycker att Tony Richardsson är så jäkla charmig! Men fy faaaaaan vilken dialekt! Det är så jag skäms över hur jag själv pratar! *fnissar* Heja dalmål!


Den jag tycker ska åka ut är Uffe. Det är ngt creapy med honom.... Sen kan han inte dansa heller, och är man med i ett dansprogram så borde man faktiskt iaf försöka dansa och inte bara stå och småstampa med fötterna.


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards