Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

Utställningsresultat Sollentuna

Av Jennifer - 6 januari 2008 11:10

Gårdagen började tidigt, redan vid 03.30 med att fixa iordning mig och valpen Ebba och marsvinen innan vi skulle åka iväg. Snälla pappa körde oss till och från utställningen och hjälpte mig med Ebba under dagen när jag ställde - tack så mycket!


Ebba skötte sig exemplariskt hela dagen! Hon både åt och drack, sov mycket, gjorde alla sina behov utomhus, var framåt mott nytt folk, busade lite och brottades med höstrån. ;) Ebba fick mycket uppmärksamhet under dagen!!!!!! Är man söt så är man. ;)


Är nöjd med utställningsdagen. Bra arrangerat, skoj att träffa alla goa marsvinsvänner igen och sen blev det lite fina resultat med. :)


SCh KizBaz Look at me

BIS 1, Lisbeth Björndahl: 2/3 CK (bra omdömen!!!)

BIS 2, Jens Lindgren: 1/4, CERT, BIR + BIS 4


KizBaz Build me Up

BIS 1, Lisbeth Björndahl: 5/7 (men med bra omdömen!!!)

BIS 2, Jens Lindgren: 6/7, 86p.


Det var mina två egna djur jag ställde. Helnöjd med Look's BIS-placering!!! :D Hon sattes igår med hanen Jack Pot's Sebastian, och jag tror det kan bli riktigt snygga ungar! Hennes förra kull var ju även kanon så! ;)


Ställde även ut min vänninna Åsa Palms djur då hon var på trav med sina hästar, skriver resultaten här då två av djuren har jag fött upp, och den tredje som hon har fött upp - är jag mycket delaktig i då det var jag som planerade fram kullen åt henne! :P


SCh KizBaz Attention to me

BIS 1, Lisbeth Björndahl, 3/3 (men med bra omdömen!!!)

BIS 2, Jens Lindgren, 88p.4/4 CK (bra omdömen!!!)


KizBaz Catch as Catch Can

BIS 1, Lisbeth Björndahl: 1/3 (bra omdömen!!! Konstigt att det inte blev cert med de fina omdömena...)

BIS 2, Jens Lindgren: 89p. BIR-reserv, CERT


NoMoreMrNiceGuy (Åsa'a egenuppfödda, E:SCh KizBaz Attention to me)

BIS 1, Lisbeth Björndahl: 1/7, CERT

BIS 2, Jens Lindgren: 88p. 1/7, CERT


IDAG ställs min fina juniorhane KizBaz Loud and Clear ut! Jag är på helspänn och hoppas på fina resultat! TACK till er som hjälper mig med att få honom utställd! Och ett extra stort tack till Vickan som tar med honom hem till sig en liten period! :D


Nästa utställningar jag åker på blir Kallhäll 15/3 och Gävle 29/3.


SCh KizBaz Look at me - BIR & BIS 4 i Sollentuna


 
 
Hannah

Hannah

6 januari 2008 14:07

Grattis till fina resultat !!

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Caroline

Caroline

6 januari 2008 18:54

Grattis!!

http://surprise.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

6 januari 2008 21:53

Tackar! Är riktigt nöjd faktiskt ;)

Varför låter Koodiak så bekant, vilken uppfödning kommer han ifrån? Här är det iaf bara choklad som gäller och lilla Ismail då :)

Grattis till dina fina resultat!

Ebba var verkligen bara för härlig, kommer säkert bli en riktig kanonhund! ;) Ses i Kallhäll!

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

7 januari 2008 13:40

Grattis till Bis-placeringen :-) Men du... den där Ebba... hon kan ju flytta hit vetja. Hon var ju så liten och rar, så man gick ju bara och kärade ner sej totalt. Hälsa pappa att jag tycker att han är världsbästa pappan som tog så väl hand om henne hela dagen :-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia " Trollstugan's "

7 januari 2008 15:08

Grattis Jennifer !
Tur att jag fick en gosstund med Ebba på morgonen för sen försvann all tid till att visa marsvin , tar igen det på nästa utst. hoppas jag.

 
Ingen bild

Jennifer

7 januari 2008 15:51

Hannah ch Caroline: Tack och bock! ;)

Natalia: Tack tack! :D Koodiak äger Ulle på JumJums's - han är en choklad och var till salu förut. Kanske därför namnet låter så bekant? ;)Du får allt se till att skaffa dig en egen lya nu så du kan skaffa dig en liten fralla med gubben din! :D Visst ses vi i Kallhäll!

Annie: Tackar tackar!!! :D Jaaaadå,det ska jag hälsa pappa! Han var så nöjd så över att få kela med Ebba en massa. ;)

Pia: Tack så mycket! Grattis själv till fina resultat!!!!! ;) Självklart får du gosa med henne nästa gång jag tar med henne :) Men låt bli att mata henne bara - jag vill ha en liten och nätt vovve. *skrattar*

 
Ingen bild

Jennifer igen

7 januari 2008 15:52

Till Pia (igen): Pussa en massa på dina stoooora frallor från mig och Ebba!!! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards