Alla inlägg den 25 april 2011

Av Jennifer - 25 april 2011 23:40

1,5 timmes promenix med brother Joel is done! Ingen andnöd så långt ögat kunde nå! Skönt att bihåleinflammationen börjar ge sig nu! Så jävla drygt när man knappt ens kan gå i tio minuter för att man är så slut. Men nu så! Lär fan få fart på fläsket igen när jag har blivit frisk - tycker jag har börjat få mage! Mer än vad jag redan har. Huuuuuuaaaaa!!!


Har tagit hand om den jävla disken med. Även fast det var Niklas jobb. Men jag tröttnade på att inte kunna fylla på vattenskålen till hundarna pga diskberget. Så nu har gubben ett måste mindre att göra i morgon. ;) Vi behöver verkligen göra en storstädning här hemma! Har fan inte tvättat på två veckor nu! Och jag borde V E R K L I G E N rensa ur garderoben.... Borde även vika in alla kläder som jag har lagt på airhockeybordet i pojkrummet. Men det är ju såååååå tråkigt! Sorry Niklas, hehe.


                   


Av Jennifer - 25 april 2011 19:30

En stuga mitt i skogen har jag och Niklas varit till idag. Där finaste Emma med sin karl befann sig över påskhelgen. En kopp kaffe dracks det i solskenet, underbart! Sen begav vi oss hem till svärfar för påsklunch. Väl hemma igen tog vi oss varsin piggelin på balkongen med dom tre djurjävlarna. :) Daizy somnade tryggt i husses famn. Aaaaw!


     


Sen vips så skulle Niklas cykla iväg till stålverket to work! Så jag passade på att ta en cykeltur med Daizy i korgen hem till mor och far. Bjuden på mat blev jag med - trevligt trevligt. Så mat i magen har jag allt fått idag ;)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards