Alla inlägg den 8 april 2011

Av Jennifer - 8 april 2011 20:42

Då var jag och hundarna färdigpromenerade för dagen! 2,5 timme har jag hunnit med idag allt som allt. Det duger fint det så här en fredagkväll. En fredagkväll som inte leder till ledighet - utan mot jobb. Förmiddag hela helgen har både jag och gubben. Så nu ska jag alldeles strax krypa till kojs bredvid honom. Ska bara dricka upp min hallon- och blåbärssmoothie först. Mmmm! Så sjukt gott är det! Tänk vad lite naturell lätt yoghurt, en banan och en massa goa bär kan göra! :) Hela mixningen höll dock på att sluta i katastrof för jag fick ett sådant S T O R T sug att lyfta på locket under tiden jag höll på! Ni vet den där känslan när man bara vill, man bara måste. Man vill se hur mycket det skulle skvätta, vart det skulle hamna! Ungefär som när någon säger "gör inte si och gör inte så". Nej men då jävlar vill man göra precis si eller så!


 



Av Jennifer - 8 april 2011 18:15

Käkar lite färska dadlar och drömmer mig bort till värmen. Kikar ut genom köksfönstret och ser att det regnar och allt känns bara grått grått och lite mera grått... Undrar vart vi ska åka nästa gång vi sticker iväg?! Brasilien kanske, eller Mexico? Förhoppingsvis kommer vi iväg på en månads solresa till vintern/våren. Men jag hade velat åka nu. Just NU!


Kom att tänka på att jag inte har lagt upp några bilder ifrån våran Bali resa som vi gjorde nu i januari-februari! Här kommer ett litet axplock. Enjoy!


                                                       


 



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards