Alla inlägg den 4 april 2011

Av Jennifer - 4 april 2011 23:45

Upp och ned med humöret. Som en berg-och-dalbana. Men framåt jag tar mig! Har fått en läkartid nu iaf, här i Säter är dom snabba! Den 2 maj! För provtagning och att bli läkarundersökt???!! Helloooooo??!!!! Lär ta och få till en akuttid istället. Får vällan överdriva och säga att det känns som hjärnan kokar över eller något annat creapy. Nu har jag mått så här i åtminstone 12 veckor... Är vällan bäst jag gör ett graviditetstest också någon dag här i veckan för att utesluta den saken. På tal om upp och ned. Niklas och jag har hunnit med att bråka idag med. Jamenvisst serrni! En liten skopa här och en liten skopa där. Ett munhugg till mig och ett munhugg till dig älskling! Fånga! Aoooutch! Men vi bestämde oss för att ha det mysigt istället. Så nu på kvällskvisten lagade vi god mat, tände ljus och myste i soffan med en godisskål till filmen Yes Man (som är så fruktansvärt sevärd, flera gånger om!). Mycket trevligare än att kasta gliringar till varandra!


Puss påre'!

  

Fick övningsköra till Borlänge med pappa idag. Stora framsteg! Det går framåt med körkortet, sakta men säkert. Körde lite med Niklas nu på kvällen också och han sa att han märkte en stor skillnad emot i höstas när vi körde sist. Han har lovat mig att vi ska köra mer imorgon och på onsdag, sounds good to me! På onsdag ska vi till Ludvika och hälsa på hans mormor och morfar. Och jag blir den som styr skutan! Jajamänsan!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards