Alla inlägg den 6 april 2011

Av Jennifer - 6 april 2011 20:33

 Pic of the day!


 

Av Jennifer - 6 april 2011 20:12

Blev en vända till både Ludvika och Borlänge idag. Med mig som chaufför, jajamänsan! Tog en fika med Jenni och Johanna i Ludvika, riktigt trevligt! Och Jenni hade blivit såååå smal, så smal! Jag vill också! Känner mig som michelingubben för faaaaaaaan! Aja. Sen åkte vi till Borlänge och storhandlade på Coop Forum. Tänk att Niklas storhandlar! Han av alla, haha. Nu är då frysen välfylld med kött och broccoli, en massa smaskigt!


Är nyduschad och inmyst i min Onepiece. Ikväll blire' mys! Gick runt Lerviken nu ikväll med Niklas, Kungsmark och hundarna. Det får räcka för idag. Niklas ville inte gymma och mitt egna sug till gymmet kändes inte särskilt stort. Får se om jag orkar pallra mig upp i god tid imorgon innan jobbet. Då kanske jag tar en vända på gymmet. Eller om jag bara går en promenad med doggarna. Den som lever får se!


Haha men shit imorse då! Vaknade av att jag fick en rejäl smäll på trynet! "Vad faaaaaan gör du?!" röt jag i åt Niklas! "Jag ramlade" hävde han då ur sig, helt inne i drömmarnas värld. Jag drar med handen över ansiktet och upptäcker att hela kinden är blöt, alldeles dyblöt. "Slickade du mig på kinden före slaget?!". Total tystnad från hans håll. Vette fan vad han drömmer nu förtiden alltså! I förra veckan när mitt alarm gick på morgonen och jag reste mig upp för att stänga av det - nej men se på fan då flög han upp som en liten koala på min rygg! Hahahahaha.

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards