Alla inlägg den 17 april 2011

Av Jennifer - 17 april 2011 23:30

Vill först och främst börja med att säga TACK till er som kommenterade mitt blogginlägg via facebook, mail och även till dig som kommenterade här i bloggen! Har fått oväntade mail som gör att jag kan sträcka på ryggen och växa 1-2 centimeter på längden. Blev riktigt glad (och förundrad!) över ett av mailen jag fick - och speciellt över dessa två meningar:  "Du är en tjej som verkligen inspirerat mig och jag beundrar verkligen din styrka! Du är en enormt snygg och vacker tjej med hjärtat på det rätta stället!" Tänk om fler människor kunde vara mer givers then takers! Man ska ge cred! Jag försöker alltid att säga min mening, ge positiv cred till människor jag möter. Det kan handla om alltifrån en snygg klänning, någons ögon, en söt näsa, härlig dialekt eller ett glatt skratt! Det krävs inte mer än några ord för att kanske göra en annan människas dag lite bättre, lite gladare!



    



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards