Alla inlägg den 3 april 2011

Av Jennifer - 3 april 2011 22:15

Då var den här helgens jobb avklarat! Nu är jag ledig i tre dagar innan åtta dagars jobb på raken väntar! Känns skönt att jag redan nu har fått en del pass inbokade. Får bara hoppas att det rullar in mer turer så det inte tvärslocknar! Jag och Niklas har förresten gått om varandra hela helgen. Jag har jobbat dagturer på psykiatrin och han har gått sitt nattskift på SSAB. Är alltid lika trökigt när vi jobbar olika och knappt ses eller hinner prata med varandra... Jävligt trökigt är det också att sova själv i sängen... Eller själv är jag ju inte eftersom jag har hundarna liggandes alldeles inpå mig. Men man saknar ju den där mänskliga värmen, att ligga alldeles tätt intill och känna andetagen mot nacken... Men inatt blir det bara jag och tjejerna. Daizys som snörvlar på min panna, Ebba som snarkar med nosen alldeles upptryckt i armhålan på mig och så lilla Trixie som ligger och småsparkar mig i ryggen. Trångt, tryggt och ombonat har vi det i våran dubbelsäng - med eller utan husse!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards