Alla inlägg den 20 april 2011

Av Jennifer - 20 april 2011 20:15

Ska man handla på Ica Maxi så kan det ju vara rätt så bra att ha kontokortet med sig. Hade jag det? Men näääääääää! Så jävla ironiskt! Innan jag och Annika åkte iväg på en liten biltur så checkade jag kontot på internetbanken och blev glatt överraskad när jag hade 600:- kvar. Perfekt tänkte jag - då kan jag ju handla hem lite mjölk, fil, bananer and so on. Jävligt snopen blev jag inne på affären när jag inte hittade på kortet och mindes att det låg kvar hemma i Niklas kortdosa... Gaaaaaaah! Men tur som var så lånade gulle Annika ut lite cash. :)



 

Av Jennifer - 20 april 2011 13:29

Solen skiner och jag känner mig lättare idag! Lättare i sinnet och lättare i bihålorna. Hurraaaaaaay! Har alldeles precis käkat lunch på balkongen md sällskap av Daizy. Som förövrigt passade på att ta sig en solning - rätt gjort!


   


Strax ska jag bli uppraggad av fröken Annika på en åktur till Borlänge. Trevlans!

Förresten så har jag passat på att platta håret idag! Tog en sisodär 20 minuter men rakt och långt blev det. Puh!


 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards