Alla inlägg den 2 april 2011

Av Jennifer - 2 april 2011 22:15

För att citera Mia Skäringers boktitel (hon är nog en av dom få människor "utanför ens egna liv" som jag beundrar!) så säger jag som så här: Dyngkåt och hur helig som helst! 


Husfridsknull kan dra åt helvete. Ska man ta en snabbis så tar man en snabbis. Ska man köra en långkörare med allt vad det innebär - så gör man det. Eller om man kanske bara vill få känna det där glädjeruset när en orgasm ebbar ut utan att det ska behöva vara kuk-och-fitta-sammanträde varje gång. Det ska vara ärligt. Inte för att ena partnern vill - utan för att båda vill. Man ska ge och ta! Vad är det som säger att det bara är männen som ska få ta för sig? Varför är det så att en snabbis eller ett one night stand allt som oftast slutar med att mannen sprutar och njuter till fullo. The grand finale så att säga! Vad hände med kvinnan och hennes orgasm? Eller den kvinnliga orgasmen kanske helt enkelt bara är en bonus? En bonus av självaste knullet. Ungefär som när en chef delar ut bonusar till sina underhuggare. "Det här gjorde ni bra, grattis"! Kan nog inte minnas att jag vid något one night stand har fått äran att komma. Jag förtjänade kanske inte en bonus då! Eller jo vänta, vid ett sånt där slit-och-släng-knull med en okänd man fick jag bonus! Jag kanske ska ringa upp honom och tacka?! "Hej du, tack för bonusen jag fick för två år sedan, schysst hörru!". Ska förresten kvinnan behöva vara den som make things happen? Varför ska kvinnan behöva gnussa och gnida på sig själv när mannen har lika mycket till kroppsdelar att använda sig av för att ge njutning? Hur kul skulle det vara om man vid varje sexuellt möte låg och pillade på sig själva, bredvid varandra? One night stands, snabbisar, långkörare - vad fan som helst. Det stora hela är njutning för båda parter. Ge och ta. Give and take. Det borde vara lika lätt att utföra som det är att säga.


Minns att jag på en kryssning träffade på en helt vanlig svenssonkille, en riktigt snygg svensson som var sådär alldeles dyngkåt (vad annat kan man förvänta sig på en kryssning?!) Anyway, han gav, flera gånger om. Sen tyckte han att det var hans tur att få tillbaka. Det tyckte inte jag så jag log stort och brett, drog på mig paltorna och ledde ut honom ur hytten. Behöver jag ens nämna att jag genast på direkten blev utnämnd till hora, fitta, slyna och alla andra fula ord som tycktes finnas i hans ordförråd? Nää, trodde vällan inte det. Så, vad är det då jag vill få ut av det här helt osammanhängande blogginlägget som jag bara kände ett stort måste att printa ned denna lördagkväll? JO! Jag vill veta vad den stora skillnaden är mellan mannen och kvinnans orgasmer? Hur kommer det sig att det är en sådan självklarhet att självaste knullet alltid ska sluta med fyrverkerier för mannen medans kvinnan kanske inte ens fick chansen att titta uppmot stjärnorna? Vi kvinnor är minst lika kåta och heliga som männen!


 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards