Alla inlägg den 14 april 2011

Av Jennifer - 14 april 2011 23:15

Då var man L E D I G i två dagar nu dårå! Den åttonde och sistaste dagen på raken av jobbdagar is done. Ska faktiskt bli fruktansvärt skönt att vara ledig. Även om det kanske inte blir så mycket tid till vila med tanke på saker som bör göras. Men jag tänker åtminstone ta sovmorgon  imorgon. Jajamänsan! Fröken Krigh ska försöka sig på att sova länge!


 

Sandra tyckte jag såg ut som en liten gris, men jag tycker mer jag ser ut som ett miffo. Man kan inte alltid vara en skönhet ;)

 

Niklas och jag diskuterade barn och sterilisering när vi var ute och gick med hundarna på eftermiddagen. Jag vill gärna ha två barn. Niklas har alltid sagt att han inte (absolut inte, verkligen aldrig) vill ha barn men han har mjuknat lite, nu mer klingar det om ett barn åtminstone. Men eftersom jag vill ha två barn så kommer det säkert att bli så, hehe. När tiden väl blir den rätta för att producera barn vill säga. På riktigt. Inte bara "öva" sig fram, haha. Sen säger tokfan att han tänker sterilisera sig! "-Ja, men med två barn så blir vi ju sju stycken i familjen!" Sju? Vaaaa? "-Jaaaaa, vi har ju redan tre barn." Lite gulligt sagt ändå. Han kallar sig ju faktiskt för pappa när han pratar med hundarna ;) På tal om dom tre barnen så har dom sängförbud tills vidare då Ebba har satt igång med sitt vårlöp! Utan hundförbudet så slutar det alltid med att Niklas tar upp den blödande hunden i sängen för att den blir så utanför och ensam... Och jag känner faktiskt inte för att vakna upp med kinden i en blodpöl bara för att Niklas plockar upp hund efter hund med blo' där bak.... Han är nog rätt så blödig själv när man tänker efter ;)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards