Alla inlägg den 5 april 2011

Av Jennifer - 5 april 2011 21:02

Negativt. Graviditetstestet visade negativt. Tur det kan man nästan säga! Eller, jag vill ju ha barn. Niklas vill inte. Eller inte nu iaf. Jag vill egentligen inte heller ha barn nu. Fast samtidigt vill jag det. Men läget är inte det rätta, så kan man nästan säga. Nu vet jag iaf att spiralen fortfarande fungerar som den ska, känns skönt. Bara att vänta på att ta prover hos läkaren den 2 maj och se hur kroppen mår nu då. Bra eller anus? Time will tell.


Kom nyss in från en liten löptur. Sprang bara 20 minuter men det räckte för att känna att man lever. Helvete vad kass min kondition har blivit ändå! Nu jävlar är då röven och benen stenhårda! Det bara dundrar på i musklerna, haha. Hade tänkt gymma idag men tiden räckte inte riktigt till. Blev utbjuden av Niklas på lunch idag och sen har vi övningskört runt lite varstans! Kört runt och kikat på hus (en stor favoritsysselsättning för oss!) och sedan körde jag hem till Josefine och kidsen i Gustafs. Tog en kopp kaffe där innan vi bilade hem, promenerade jyckarna och väntade besök av Emelie. Ännu en kopp kaffe blev det and here we are now! Jag är vrålhungrig och väntar på att ugnen ska bli varm. Jag och Niklas ska göra varma mackor - så jävulskt gott! Vi är helt tokiga i mackor så vi kan inte ha bröd och sådana saker hemma, haha. Det är som knark för oss.


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards