Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Glasögonorm mot min vilja!

Av Jennifer - 26 januari 2010 17:09

Jahopp då var det bekräftat då: jag tvingas bli glasögonorm mot min vilja!!! Dessutom tycker optikern jag ska ha feta bågar, ala 80-tals stuk! Men helloooooo jag kommer ju se ut som en hippie med mitt lockiga och burriga hår, oh my god! Svarta, tjocka bågar tvingade han på mig - jag stirrade surt på mig själv i spegeln och inte nog med att jag såg sur ut, jag såg stram ut! De måste då bero på brillorna. Hur ska det se ut om jag alltid ser stram ut med mina 80-tals brillor? Tror inte jag samlade så många poäng hos snälla optikern Per.


Jag: Jag hatar glasögon, det är fult! Vill inte vara någon glasögonorm!

Optikern Per: (Granskar mig kritiskt)

Jag: Men DU passar kanon bra i dina, skitsnyggt!

Optikern Per: (Harklar sig)

Jag: Alltså, du skulle nog bara se naken ut utan brillor. Jag passar att vara naken!

Jag: Naken - i ansiktet alltså. UTAN brillor


Ja, vad ska man säga. Jag är då en jävla ordbajsare! När jag inte var surig så skrattade vi iaf gott åt allt jag ordbajsade ur mig, för det var massor. Herregud att jag aldrig lär mig tänka innan jag talar, haha.


Har precis betalat räkningar och surar över det nu. Sen tänker jag på alla pengar som kommer försvinna i nästa vecka vid linsprovningen och välja bågar, planera köp för brillor och hela kittet... SUCK!


Försöker peppa upp mig genom att läsa lite felsms som folk skickat runt medans jag äter avokado och en hårdbrödmacka med keso. Hahahaha vilka sjuka jävla felsms det finns! Det är humor på låg nivå måste jag säga :P


Till: Johannes
Sms: Åååh Johannes vill fortfarande att vi ska ta våran filmkväll, och det vill verkligen INTE jag! En tjock ekorre är ju vad han liknar, eller iaf ett djur som borde leva långt under jorden.. Men känner typ att jag måste, om jag dissar honom kommer vi ju aldrig få komma på fest hos honom igen.. Åååh jobbigt, men får väl ställa upp för laget så vi får fortsätta komma på festerna :(
Svar: Tjock ekorre? Eller vad hade du tänkt dig för djur under jorden? Tack, den där filmkvällen skiter vi i, och du/ni är aldrig mer välkomna på mina fester.


Förklaring: Smset skulle egentligen till min tjejkompis, vi hade precis lärt känna en kille(tjock ekorre) som hade såå grymma fester. Tyvärr blev de ju inte fler sådana.. Känns ganska dumt faktiskt. Skulle haft den där jävla filmkvällen...

 
 
Ingen bild

Tea

29 januari 2010 14:07

Asså du är för härlig bruden,man skarattar då fan man jämnt träffar dig eller,läser det du skriver! Pöss på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards