Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Får jag vara kär i dig?

Av Jennifer - 8 januari 2010 23:47

Fick ett kärlekstips av femåriga Julia idag om hur man ska få en kille


Jag: Hur gör man för att någon ska bli kär i en?

Julia: Hmmm.... Aaaaa. Du får fråga om du får vara kär i honom

Jag: Men om han säger nej då?

Julia: Då frågar du honom lite senare bara

Jag: Tänk om han säger nej igen och jag blir ledsen då?

Julia: Men då får du fråga en annan dag

Jag: Och om han fortfarande säger nej?

Julia: Då behöver du inte vara kär i honom Jennifer


Hon är så himla klockren skruttan! <3 Och tänk om kärlek var så enkelt. Ungefär som när man gick på lågstadiet och frågade chans på varandra. Fast, vad jag minns så var jag tillsammans med flera killar på en och samma gång då - så det är inte riktigt likadant, haha.


Tänk om det vore så enkelt.... Kärlek... Och om ens känslor bara kunde stängas av för personen. Obesvarade känslor är verkligen ingen höjdare. Ännu värre är det om man inte vet vad personen ens känner när man har blottat sin själ och gjort sig sårbar. Well, jag får anta att allt ska vara en prövning här i livet - likaså kärleken.

 
 
Ingen bild

Joy

9 januari 2010 02:50

Vem är den mystiske mannen??? ;)

 
Natalia

Natalia

11 januari 2010 21:49

Ibland blir jag rädd när jag läser, här eller på fb, för vi är läskigt lika och det här inlägget träffat mitt i prick just nu... önskar man kunde stänga av, haha eller bara fråga en annan dag ;)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards