Alla inlägg den 23 april 2008

Av Jennifer - 23 april 2008 22:36

Idag har det varit härligt vårväder! Har varit soligt och varmt ute i ett par dagar nu faktiskt - härligt! Jag blir mer lättsint när det är ljus ute. Tyvärr försvinner inte alla mina "dystra moln" bara för att det blir ljust och soligt ute, men mycket av det iaf!


Dagen till äran har ägnats åt hundarna, marsvinen och träning. Hundarna har fått rejjsa av sig rejält och busat en massa! Marsvinen har fått städat idag och sen har jag badat de tre hanarna som flyttar nu ihelgen i samband med stämman. Det väntas bebisar när som helst - bara de odrägligt tjocka damerna bestämmer sig för att klämma ut dem. ;) Förutom de två högdräktiga honorna så finns det två honor som är lite "mellandräktiga" och det är KizBaz Shake Your Booty och KizBaz Make-a-move. De beräknas föda i maj.


Sen till träningen då. Jag har varit flitig och varit ute och gått i två timmar, gjort 100 situps och sen har jag joggat 5 km nu på kvällen tillsammans med broder Joel. Tycker det är riktigt tråkigt att jogga/springa - man måste verkligen vara mentalt inställd på att göra det. Jaja, det är bra träning iaf.


Nu ska jag plocka ihop tvätt inför morgondagen, sen ska hundarna få sin kvällspromenad och sen ska jag studsa ned i sängen och gosa in mig! Är helt slut i både kropp och knopp och längtar efter en god natts sömn. :P

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards