Alla inlägg den 20 april 2008

Av Jennifer - 20 april 2008 14:37

Den här dagen har jag också ägnat en massa åt hundarna! Ut på promenader med dem en och en för att kunna träna dem osv. Ebba gick lös idag igen och hon är duktig. :) Ebba och jag var ute ett bra tag och myste, men själva promenaden var 25-30 minuter. Daizy och jag nöjde oss med en 40 minuters promenad idag. Det var så varmt ute och jag ville inte överanstränga Daizys ben. Skönt var det iaf att komma ut och gå i det fina vårvädret!

Plockade ena små fjuttiga (men söta!) vitsippor till mamma med. Vitsippor ska man plocka till sin söta mamma när det blir vår. Sen lär jag ju bräda Joel som gav henne ett gäng med tussilago för någon dag sen. ;)


Är precis inkommen efter en rejäl busstund utomhus med hundarna! Daizy och Ebba har kutat som aldrig förr! Hade turen att få med dem på foto och här kommer ett litet smakprov på hur de blev:


Daizy studerar vad Ebba gör bakom buskarna


Daizy här igen som är beredd på mer bus. ;)


Skitungarna som leker. :)


Ebba leker med sin älskade boll ;)


Ebba här igen :)


Stor boll - litet gap! :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards