Alla inlägg den 16 april 2008

Av Jennifer - 16 april 2008 23:37

Denna dag har varit stressfylld och jag har haft saker att göra nonstop!

Ett litet smakprov på min dag:


  • Gå upp, borsta tänderna, duscha, sminka mig, ta en shake 
  • Gå till skolan och göra klart ett grupparbete i kursen Social omsorg
  • Gå hem
  • Ta en shake och dricka massa vatten + ut med hundarna
  • Lägga in maskin tvätt
  • Gå upp till huset och städa åt marsvinen och göra en nogrann kontroll av dem alla. Hjälpte mamma med hennes burstädning åt Josefines djur.
  • Marsvinsköpare kom och gick - med sig hem hade hon fem KizBaz grisar
  • Åkte hem då mamma iaf hade ärenden nere på stan
  • Hänga upp tvätten, lägga in en ny tvätthög i maskinen
  • Ta min sista shake för dagen...
  • Svara på massa mail som jag skjutit upp ett par dagar...
  • Utfodra hundarna och ut med dem
  • Ekonomin sjönk när Per och jag besökte Willys för lite "shopping"
  • Hänga upp tvätten, lägga in ännu en hög i maskinen
  • Skriva rent grupparbetet (en av mina uppgifter i gruppen)
  • Bada hundarna
  • Hänga upp tvätt, lägga in meeeeer tvätt i maskinen
  • Hänga upp den sista tvätten!
  • Per och jag hjälptes åt att vika tvätten och lägga in den i garderoben
  • Situps

Vet inte riktigt vad jag ska säga... Tycker nog faktiskt att mina dagar kan vara relativt stressiga - jag kommer alltid på nya saker som måste göras. OCH efetrsom jag är sååååå duktig på att skjuta upp allting så får jag massa extra att göra dagen efter... Eller är det så här det ska vara när man är vuxen? Stressa, stressa, stressa och ha händerna fulla konstant?


Träna har jag inte hunnit göra idag - men samtidigt så har jag allt rört på mig en massa i samband med alla mina dagssysslor. Alltid något då. :P


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards