Alla inlägg den 14 april 2008

Av Jennifer - 14 april 2008 17:03

Idag passade jag på att klä mig lite vårfint i min nya gröna tunika, strumpbyxor och mina snygga svarta stövlar. Solen lyste lite smått genom molnen när jag gick till skolan, och när jag gick hem från skolan kunde man fortfarande skymta den bakom molnen. Härligt! Men, precis när jag var hemma så började det ösregna!!!! Bläääääääääää! Alla mina vårkänslor  försvann med solen... Jag hade ju tur som hann hem innan skurarna iaf. ;)


Ikväll ska jag ta och hoppa på spinningcykeln och cykla 30-40 minuter. Är inte förkyld längre och hela förra veckan vilade jag upp mig - så nu är det på tiden att jag kommer igång med träningen! Sen är mina planer att jag imorgon ska gå till simhallen och simma 40-60 längder. Sen får vi se vad jag tränar för något resten av veckan. :)


Inga bebisar har fötts ännu (vad jag vet) men Phoebe är tjockare än tjockast och har öppnat sig helt så där borde det trilla ur något snart! Även "Don't" har börjat öppna sig ngt, får väl se när bebisarna tänkt födas. :)

Ska om en liten stund gå upp till huset och ge alla marsvinen mat - förhoppningsvis sitter det bebisar i någon bur och väntar på mig! :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards