Alla inlägg den 17 april 2008

Av Jennifer - 17 april 2008 10:47

Tycker jag är så himla söt på den här bilden ovan! Jag ler så mycket att jag kisar med ögonen! Och visst har jag bus i blicken! ;) Har för mig att bilden är tagen när jag är runt 6-7 års åldern någonting.

Jag tycker att många av mina drag från när jag var yngre fortfarande syns än idag, nu när jag börjar bli gammal och skrupplig. ;) Jämför själva med den här bilden och min presentationsbild till höger. :)

Av Jennifer - 17 april 2008 10:23

Vaknade tidigt imorse av att solen lyste in genom fönstret - härligt! :D Jag valde att sova vidare någon timme till och sedan har jag nu på morgonen bara tagit det lugnt och pysslat med mig själv. Duschat, fixat ögonbrynen (och sådant tjejgrejjs), sminkat mig och satt på mig fina vårkläder.  Så nu känner jag mig tjusig! :)


Ringde nyss vikariepoolen med och försökte få till lite jobb ihelgen. Men den hemtjänstgrupp jag är vikarie i behöver ingen hjälp alls hittils. Så nu vet jag inte om man ska hoppas på jobb eller inte. Haha. Hade verkligen behövt pengarna inför sommaren då det kommer bli snålt med pengar både hela juni och juli innan jag börjar på mitt sommarvikariat inom äldreomsorgen... Men samtidigt så behöver jag helgerna till att ladda om batterierna inför en ny skolvecka osv. Knepigt det där. Jaja, jag får väl hoppas på att jag kan få jobba åtminstone en dag nu ihelgen och att jag får jobba ngt nästa helg - för jag har redan sagt att jag kan den helgen, så det är uppskrivet. :P


Annars idag så måste jag plugga, ska läsa över 100 sidor i Social omsorgsboken och jag kan inte påstå att det känns särskilt lockande... Sen ska hundarna aktiveras och ut och på promenader, jag ska ta hand om marsvinen och förhoppningsvis föds det bebisar idag! Börjar bli otålig. :P Sen ikväll måste jag träna. Har inte bestämt mig ännu om jag ska cykla eller simma. Det visar sig! :)




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards