Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Lista :)

Av Jennifer - 22 september 2008 19:28

Hittade den här listan hos Ewa :)


10 favoriter

Dialekt: Jag gillar faktiskt min dialekt, dalmål. Men annars är det nog en viss "typ" av Halländska.

Mat: Sallad är alltid gott!

Låt: Just nu är det nog Laurent Wolf - No stress eller Lady GaGa - Just Dance

Tecknad figur: Alla Nalle Puh figurer och Shrek figurerna! :P 

Komiker: Robert Gustavsson

Veckodag: Fredag och lördag

Glassmak: Choklad

Serie: Följer inga serier, men gillar Heroes skarpt!

Drink: Finns så många goda! ;) Men Rosa Pantern är en favorit.




9 för tillfället

Humör: Rätt så glad faktiskt :)

Tanke: "Borde kanske börja packa?"

Kläder: En snygg svart cardigan och grå leggins

Bakgrund: Flyttlådor...

Känsla: Rastlös och sprallig!

Tid: 19:34

Bästa sak: Datorn :P

Irritationsobjekt: Ebba som springer på alla flyttlådorna med huvudet före!

Gör: Fyller i den här blog-listan och dricker vatten




8 första

Bästa vän: Grannen Elin som senare blev min "låtsasstorasyster"

Husdjur: Mamma och pappa hade både katt och hund när jag föddes, men mitt första egna husdjur var två gerbiler

Kyss: Har inte en aning om vad han hette ens...

Piercing: Hål i öronen, minns bara inte hur gammal jag var...

Förälskelse: Grannkillen Daniel som är ca. 10 år äldre än mig! Jag var ca tre år när jag fick upp ögonen för honom! Haha. Jag slog på stort som liten! :P Jag var riktigt förälskad och pussade gärna på honom :P

CD skiva: Inte en aning! Kanske en E-type skiva???

Bil: Säkert en plastbil. :P

Ord: Mamma och häst!




7 senaste

Telefonsamtal: Emmelie :)

Mat: Spaghetti och köttfärssås

Dryck: Vatten

Biltur: I fredags (åker inte bil så ofta)

Tv-program: Har inte ens tittat på tv idag... Minns heller inte vad jag tittade på igår. Ujujuj... :P

Hört: "Visst är jag rolig" sa Per nyss till mig när han kufade sig. Karlar... ;)

Köpta klädesplagg: Min svarta cardigan och lite träningskläder



6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner: Njaaaeee, inte direkt.

Brutit mot lagen: På något sätt och vis så har jag nog gjort det

Blivit arresterad: Nä, inte ännu (och blir heller aldrig det förhoppningsvis)

Badat naken: Jajjamensan! Här nakenbadas det till höger och vänster! :P 

Fått böter: Nepp, aldrig.

Varit med i tidningen: Jaaa, några gånger sisådär.




5 nej tack

Skolämne: Matte!!!!!

Mat: Surströmming, blodpudding, pölsa osv... Listan kan göras lång!

Musik: Klassisk musik osv...

Dryck: Hmm... Det där går i perioder med vad jag gillar och inte gillar. :P

Djur: Spindlar, ormar och andra äckliga småkryp!




4 saker

Du gjorde igår kväll: Packade, packade och åter igen packade!

Du kan höra just nu: Hundarna som busar och Per som lagar mat till sig själv.

Du inte kan leva utan: Djur och musik!

Du gör när du har tråkigt: Skruvar på mig och blir lättirriterad!




3 personer

Bästa Person: Har många! Men Per är ju givetvis en av dom!

Gärna hånglar med: Per .:P

Snackar mest gojja med: Veronika, Mia och Lina :P



2 val

Coca Cola eller Fanta: Coca Cola

Hund eller katt: Hund




1 önskan

Att vara ekonomiskt oberoende och att dom jag tycker om ska ha det bra (inklusive mig själv!). Att jag ska få en chans att vara lycklig och leva livet!

 
 
Magnus

Magnus

22 september 2008 22:04

Pust, att du bara orkar skriva så långa listor :).

Allt verkar bra med dej. Lycka till på torsdag!!!

http://underbara.bloggagratis.se

 
kattis

kattis

23 september 2008 08:30

Tack för kommentaren vännen!
Ja exakt, det är ingen rolig sak att försöka ta sig ur det hela med deppression o dylikt, men i slutändan är det värt all slit, då känner man sig hel o säker som människa!
Kul att du har hittat din väg ut iaf! :)
kramis

http://jockonda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards