Alla inlägg den 2 september 2008

Av Jennifer - 2 september 2008 22:15

Är inte i någon bra "fom" i nuläget. Har drabbats av en elak basilusk där det ingår hosta, snörvel, magont (???), halsont och feber... Sitter just nu med 38 graders feber och det är mycket för mig som har en låg temp i normala fall. Och trots att jag är sjuk så är jag ute och flänger på en massa - att jag aldrig lär mig ta det lugnt och vila? Har haft en fullspäckad helg med IKEA besök, krogenbesök och jobb. Massa möbler har inhandlats - mycket snyggt! ;) Och idag hämtade vi våran nya soffa som är köpt på Jysk!


Nej, dags att krypa till sängs. Och imorgon SKA jag försöka ta mig en sovmorgon! Det är inte alltför ofta som jag och unnar mig det...


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards