Alla inlägg den 12 september 2008

Av Jennifer - 12 september 2008 21:56

Igår kunde jag faktiskt med mycket stort besvär klä på mig själv! Inte illa med tanke på att bröstoperationen faktiskt var i tisdags. Men visst gjorde det ont... Idag gick det mer framåt då jag till och med kunde tvätta håret själv! Hur jag lyckades är en jävligt bra fråga! Stod väl på knä och spände hela kroppen i en ostbåge och låg med huvudet i duschen... Tror det tog tjugo minuter att tvätta håret... Men jag gjorde det all by myself! *stolt* Men föna håret och styla fick Per göra - det klarar jag ännu inte av... Tacka vet jag att jag är tränad i ben och mage för i nuläget är det nog de mesta musklerna jag använder. Bara att komma i och ur sängen är en kamp och då får ben och mage arbeta ordentligt. Haha. Jag kan ju inte "skjuta iväg" kroppen med hjälp av armarna då det stramar och sträcks i brösten då...


Per hjälpte mig nyss att byta kompresser och kolla så allt ser okey ut vid brösten (med blandade känslor). Än så länge ser allt fint ut och det läker på bra! :) Svullnaden har börjat sjunka och man ser mer nu vilken storlek jag har på brösten, och nog allt är de små emot vad jag har haft tidigare. Mina bröst har som störst varit i den gigantiska storleken H och nu är de väl en B storlek. :P Det duger åt mig, huvudsaken att de är fasta, naturliga och fina! :D


Detta kan inte sägas för många gånger: Vill man vara fin får man lida pin!





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards