Alla inlägg den 14 september 2008

Av Jennifer - 14 september 2008 16:43

Idag har tydligen jag och Lina namnsdag med namnet Ida! :)

Jag tycker Ida är ett fint namn och hoppas på att om jag får barn att jag får en dotter som kan heta just Ida. :)


Var ute och gick i förmiddags, lunkade på i sakta mak och njöt av att få röra på mig. Gick förbi Lina och umgicks med henne en stund. Sen har jag inte gjort många knop idag. Fixat mig lite och så har Per för en liten stund sen hjälpt mig med att platta håret - så idag är det rakt och fint! :)


Med brösten går det bra, men jag måste nog ta det ännu lugnare än vad jag gjort hittils... :S Det har blödit lite vid stygnen under brösten, så idag har jag legat och "lufttorkat" och bytt kompresser osv. Men annars läker det fint, vilket känns då det kliar under läkningsprocessen - det kliar mycket. Känns lite obehagligt faktiskt. Haha.


Av Jennifer - 14 september 2008 13:21

Fick den här utmaningen av Sanna! :P


5 saker i min frys: 

Broccoli, lax, bröd, fiskburgare och glass :P 

5 saker i min garderob:

Byxor, tröjor/linnen, koftor, klänningar och underkläder

5 saker i mitt badrumsskåp:

Ansiktsprodukter, tandborste, tandkräm, pincett och rakhyvel

5 personer som jag utmanar vidare:

Jenny - Maiden doggs, Mia, Cecilia, Elina och Magnus ;)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards